3 תשובות
נראה לי שכן זה לא קשור לעבודה ואין צורך לדווח למפקד על בעיות רפואיות זה אישי
שואל השאלה:
אני פשוט בטירונות ואמרו לנו לדווח למפקד לפני שהולכים לביקור רופא ולא בא לי לחפור או שיחשבו שאני רוצה עוד גימלים כי אני לא אני באמת רוצה רק כדורים
אני פשוט בטירונות ואמרו לנו לדווח למפקד לפני שהולכים לביקור רופא ולא בא לי לחפור או שיחשבו שאני רוצה עוד גימלים כי אני לא אני באמת רוצה רק כדורים
אה טירונות זה אולי משהו אחר כן תעדכני ותסבירי שזה למטרת קבלת תרופות. תחפרי לה היא מ"כית טירונים
באותו הנושא: