36 תשובות
לא
כן
לא אין מצב
לדעתי האבא והבן
לדעתי האבא והבן
שואל השאלה:
^הלוואי
^הלוואי
אנונימי
לצערי כן
^^^גם אני רציתי עד שגילית שהם בארגון הזה אחים לנשק
אנונימי
לאלא
אמן הלבנים או הורדות יודחו
אמן הלבנים או הורדות יודחו
^^ מי?
לא לא משנה לא הבנתי נכון את השאלה אני טיפש
אנונימי
הלוואי
יפתח סבבה, הבנו
אבל סהר אחד האנשים המגעילים שהיו בתוכנית אי פעם
ואגב, כמו האבא והבן והורודות, סהר ויפתח ממש לא צריכים את המיליון, הם מסודרים לגמרי
יפתח סבבה, הבנו
אבל סהר אחד האנשים המגעילים שהיו בתוכנית אי פעם
ואגב, כמו האבא והבן והורודות, סהר ויפתח ממש לא צריכים את המיליון, הם מסודרים לגמרי
אנונימי
לא יודחו מקווה שהלבנים
והאבא והבן הזוג הכי טוב שם
והמשחק הזה הוא לא משחק מי צריך את הכסף או לא
והאבא והבן הזוג הכי טוב שם
והמשחק הזה הוא לא משחק מי צריך את הכסף או לא
אנונימי
שואל השאלה:
^^גם אן ולי לא צריכות הם משפחה מיליארדית ולמה סהר ויפתח לא צריכים את המיליון?
^^גם אן ולי לא צריכות הם משפחה מיליארדית ולמה סהר ויפתח לא צריכים את המיליון?
אנונימי
כן (אין לי מושג מי אלה)
לא
לא נראלי
מקווה שכן
לא חושבת שהם יעופו
אבל הם יגיעו למקום נמוך כי רואים בטריילר שהם בחושך במשימה של המדרגות
אבל הם יגיעו למקום נמוך כי רואים בטריילר שהם בחושך במשימה של המדרגות
חס וחלילה
אני לא חושב, כי אחרי המשימה של הבצק יש משימה פיזית והם חזקים.
לאא
אני מקווה שהן יזכו במירוץ למיליון
לא
וגם אם כן יעשו נקודה ללא הדחה
הם יותר מדי רייטינג בשביל שידיחו אותם
וגם אם כן יעשו נקודה ללא הדחה
הם יותר מדי רייטינג בשביל שידיחו אותם
^זה מה שחשבו על הכתומות
אנונימית
הכתומות לא היו כאלו טובות, קצת מצחיקות אבל לא מעבר ולא כאלו טובות במשימות אי אפשר להשוות לסהר ויפתח
ואל תשכחי שזה צולם לפני שהפרקים עלו אז הם לא בוחנים את זה לפי מי הכי אהוב כי הם לא באמת יכולים לדעת, אבל הפ כן יכולים לראות מי חזקים ולהניח שיאהבו אותם(כמו סהר ויפתח)
ואל תשכחי שזה צולם לפני שהפרקים עלו אז הם לא בוחנים את זה לפי מי הכי אהוב כי הם לא באמת יכולים לדעת, אבל הפ כן יכולים לראות מי חזקים ולהניח שיאהבו אותם(כמו סהר ויפתח)
כן אבל מי שטוב לא דווקא מביא רייטניג
מי שמעניין מביא רייטינג
מי שמעניין מביא רייטינג
אנונימית
תכלס כן אבל כמו שרשמו איפשהו למעלה בשאלה
אנשים נוטים לאהוב את החזקים
אנשים נוטים לאהוב את החזקים
אם הם יגיעו למצב שהם במקום האחרון ההפקה יגידו שזה עכשיו הנקודת סיום בלי הדחה
אין סיכוי
לצערי אני חושבת שזה הדתיים
או שזה אודי ומתן
לצערי אני חושבת שזה הדתיים
או שזה אודי ומתן
לפי דעתי לא וגם אם כן אז זה היה נקודת סיום בלי הדחה כמו העונות הקודמות אז לא נראלי למרות שזה נשמע פרק מגניב כולם רבים בערך
קשה לי להאמין
העיקר שאיציק ואסתי יישארו
לא
לא ואם הם יגיעו אחרונים אז זה בטח יהיה נקודת סיום בלי הדחה
לא נראלי
אנונימית