9 תשובות
זה קשה מאוד, ובגלל זה זה עוד יותר מצווה גדולה והקרבה!
יש אנשים שזה לא מרתיע אותם
בטח שקשה אבל שאת/ה מבין שאת/ה עושה את זה כדי להציל חיים לא אכפת לך מהדם אכפת לך רק מלעזור למי שנפגע
אנונימית
זה קשה יחסית
לעמוד בקור רוח ולנסות לא לבכות מול משפחה מתפרקת שבן המשפחה שלהם לא שרד החייאה.
זה מאוד קשה
לעמוד בקור רוח ולנסות לא לבכות מול משפחה מתפרקת שבן המשפחה שלהם לא שרד החייאה.
זה מאוד קשה
שואל השאלה:
אני רוצה להתנדב ואין לי בעיה לראות המון דם אבל אני פשוט מפחדת
אני רוצה להתנדב ואין לי בעיה לראות המון דם אבל אני פשוט מפחדת
שואל השאלה:
זה לא בעיה נכון
זה לא בעיה נכון
זה לא בעיה, זה משהו שאיכשהו מתרגלים אליו.
מתרגלים לזה עם הזמן וגם יש עניין של ריחוק כזה כשאת על המדים כי את אשת צוות. בסופו של דבר זה מתאים רק לחלק מהאנשים ואלו נשארים במדא ולא פורשים
יש אנשים שפרשו כי זה לא התאים להם, זה לא לכל אחד וזה בסדר
אנונימית