2 תשובות
להבין שזה לא אמיתי. זה קורה לכולם בגיל הזה.
שואל השאלה:
בטח שזה אמיתי! אני מוכנה להתערב שאת\ה לומדים לכם באיזה אוניברסיטה ומסתכלים על השאלה וחשים את עצמיכם גדולים ומבינים חבל על הזמן! מה, ילדים לא יכולים להתאהב, להרגיש רגשות אמיתיים? מה, ניאה לכם שלמדנו לאהוב מקומדיה רומנטית שראינו? אז התשובה היא לא!
ההורים שלי לדוגמא התאהבו ביסודי, נהייו זוג בחטיבה, נפרדו וחזרו בתיכון, והתחתנו. והכל התחיל בהתאהבות ביסודי. איך אני?
מקווה ששניתי את דעתך
(הילדה ששאלה את זה)
בטח שזה אמיתי! אני מוכנה להתערב שאת\ה לומדים לכם באיזה אוניברסיטה ומסתכלים על השאלה וחשים את עצמיכם גדולים ומבינים חבל על הזמן! מה, ילדים לא יכולים להתאהב, להרגיש רגשות אמיתיים? מה, ניאה לכם שלמדנו לאהוב מקומדיה רומנטית שראינו? אז התשובה היא לא!
ההורים שלי לדוגמא התאהבו ביסודי, נהייו זוג בחטיבה, נפרדו וחזרו בתיכון, והתחתנו. והכל התחיל בהתאהבות ביסודי. איך אני?
מקווה ששניתי את דעתך
(הילדה ששאלה את זה)
אנונימי
באותו הנושא: