14 תשובות
שואל השאלה:
היא הבטיחה לי שהשיער יהיה טבעי וגם אפילו יהיה גלי למטה, והוא פשוט חלק קרשים :(
היא הבטיחה לי שהשיער יהיה טבעי וגם אפילו יהיה גלי למטה, והוא פשוט חלק קרשים :(
אנונימית
אם היא אמרה יש מצב שזה יהיה אחרי כמה חפיפות אבל כדאי שתחכי כדי שלא יהרס ההחלקה עצמה
לפעמים זה נראה ושונה אחרי החפיפה אבל עדיף ולא לעשות החלקות
שואל השאלה:
כבר עשיתי אז מה הפואנטה להגיד.
כבר עשיתי אז מה הפואנטה להגיד.
אנונימית
אחרי החפיפה זה עובר אבל תחכי יום- יומיים
לא שאלת לפני אם כדי אז איך אני יגיד
את לא אוהבת איל שזה נראה כי זה קרשים? או כי לא אהבת עליך חלק?
חוצפנית תגידי תודה בכלל שעונים לך על השאלה במקום לדבר ככה
אבל היא כבר אחריי ואת רואה שהיא מבואסת אז מה זה עוזר עכשיו לכתוב לה שלא כדאי לעשות החלקות
שואלת השאלה הכל יהיה בסדר אל תילחצי, אני גם תמיד ככה אחרי שינויים, הכל טוב בטוחה שייצא לך מהמם תחכי כמו שהספרית אמרה
בהמשך כשתחפפי אם תייבשי את השיער טבעי ולא עם פן השיער שלך יהיה חלק טבעי
וגג גג גג אם לא יספיק לך אז תוכלי לישון בלילות עם צמה וזה ייתן לזה עוד יותר מראה טבעי
אני עשיתי ככה שנים כי אני גם אוהבת מראה של חלק טבעי
שואלת השאלה הכל יהיה בסדר אל תילחצי, אני גם תמיד ככה אחרי שינויים, הכל טוב בטוחה שייצא לך מהמם תחכי כמו שהספרית אמרה
בהמשך כשתחפפי אם תייבשי את השיער טבעי ולא עם פן השיער שלך יהיה חלק טבעי
וגג גג גג אם לא יספיק לך אז תוכלי לישון בלילות עם צמה וזה ייתן לזה עוד יותר מראה טבעי
אני עשיתי ככה שנים כי אני גם אוהבת מראה של חלק טבעי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לך :)) ^
תודה רבה לך :)) ^
אנונימית
אני רשמתי שעדיף לא להתחיל אם זה כי לא ממליץ אבל אם החפיפות זה יסתדר אני לא רואה פה שום בעיה ולא הלחצתי אותה היא סתם דיברה עלי מגעיל
שואל השאלה:
מה עוזר לי שאת רושמת לא להתחיל עם זה, הרי כבר עשיתי סתם עוד יותר מבאסת וגורמת להרגיש רע.
מה עוזר לי שאת רושמת לא להתחיל עם זה, הרי כבר עשיתי סתם עוד יותר מבאסת וגורמת להרגיש רע.
אנונימית
לא השמעתי זה לא אמור להרגיש רע אני ממליצה בסך הכול לא לעשות את זה גם כל פעם שמשהי שואלת אם כדי לה אני עונה ישר שלא זה לאישי יפה שלי חוץ מזה את לא חייבת להגיב את יכולה לא לירשום כלום ולא חיבת להביא פרח אני יסתדר בלי
שמעי אני חפפתי באותו יום ממש שנאתי את זה בהתחלה אחרי איזה 2 חפיפות זה יסתדר לי