7 תשובות
לא
וגם ממש לא מומלץ
נשמע כמו מתכון מובטח לקרחת
לא
וגם אין טעם
ניסיתי, האמת שמלהישאר עם מסיכה שלוש שעות בשיער יש תוצאה יותר טובה מאשר לישון עם מסיכה כל הלילה
שואל השאלה:
^ למה מה היה אחריי שהשארת לכל הלילה?
אנונימית
פשוט אחרי 3 שעות השיער הרגיש רך יותר מאשר אחרי שהייתי עם המסיכה כל הלילה
כנראה שיש לזה גבול מסוים פשוט
אפשר לשים מסיכת leave in ואז לשטוף בבוקר אבל יש מסיכות שלא טוב להשאיר כל הלילה.
רוב המסיכות זה יעבוד טוב זה בעצם יעבוד יותר על השיער ואז תשתפי את זה.