5 תשובות
הכל יהיה בסדר עד גיל 200! אל תדאגי
כולם מתים בסוף וצריך ללמוד לקבל את זה.
אנונימי
לפחד מהמוות זה טבעי, אבל זו פעולה הכרחית וטבעית של האדם.
אני יכולה להגיד לך כבתור אחת שאין לה סבים וששתי הסבתות שלה נפטרו (כשהייתי קטנה.) שאין מה לעשות כנגד זה, זה עצוב... כן. אבל זה לא יקרה כרגע, כל מה שאת צריכה לעשות זה להישאר חזקה. אל תחשבי על זה בינתיים...
שואל השאלה:
כי היא מבוגרת כבר, והיא בקושי יכולה לזוז
אנונימי
היא לא תמות למה את חושבת על זה