52 תשובות
כלום מה יש לך לעשות
להתחיל מחדש
אנונימי
לא לחשוב על זה
תשמעי זה דבר מאוד נורמלי את לא צריכה להגמל מזה כל עוד זה לא קורה 10 פעם ביום
אנונימי
שואל השאלה:
אני דתייה... לכן אני מפחדת מזה
למרות שתכלס יש הרבה שמתירים לנשים
אני דתייה... לכן אני מפחדת מזה
למרות שתכלס יש הרבה שמתירים לנשים
אנונימית
אז תשכחי ופעם הבא אלתעשי
את דתייה וחרמנית יפה לך
^פחחח אמאלה
שואל השאלה:
יצר החיים
לא שונאים אותו ביהדות בכלל
יצר החיים
לא שונאים אותו ביהדות בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי, איך נגמלים? "מרעיבו משביעו ומשביעו מרעיבו"
אנונימי, איך נגמלים? "מרעיבו משביעו ומשביעו מרעיבו"
אנונימית
חרמנית אה נחמד
אוף מבאס אותי גם אני
^^^^אשרייך
תתחילי מחדש, קורה לטובים ביותר
תתחילי מחדש, קורה לטובים ביותר
איך הפסקת ?יואוו הלוואי עליי
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי, לא.
כשמרעיבים את היצר שבעים ממנו לטווח הארוך (קשה בהתחלה מאוד אבל זוהי הדרך)
כשמשביעים את היצר, כשמאוננים כשרוצים, אתה מחזק ומגביר את הצורך לאונן.
אנונימי, לא.
כשמרעיבים את היצר שבעים ממנו לטווח הארוך (קשה בהתחלה מאוד אבל זוהי הדרך)
כשמשביעים את היצר, כשמאוננים כשרוצים, אתה מחזק ומגביר את הצורך לאונן.
אנונימית
העיקר לא להתייאש גם אם נפלת תקומי ותתחילי מחדש את חזקה הצלחת עד עכשיו הוכחת שאת מסוגלת להיות שליטה על עצמך ועל הכבוד
פשוט לא לתת למחשבות לייאש אותך את יכולה לעשות על כל יום שמתגברת איזה פינוק
פשוט לא לתת למחשבות לייאש אותך את יכולה לעשות על כל יום שמתגברת איזה פינוק
ממש לא צריך להיגמל זה דבר טבעי שכולם עושים
אין שום בעיה דתית עם זה אצל בנות
אין שום בעיה דתית עם זה אצל בנות
אנונימית
וואו אשכרה ילדות לומדות פה מה זה לאונן.יש פה ים שלא יודעות בכלל. זוועה
אציין רק שאומנם מבחינת ההלכה אין איסור לבנות לאונן וכבר כתבתי על זה כמה תשובות כאן אבל צריך לדעת שלפי הקבלה אסור
ואם זה מביא לידי הרהור גם כן אסור אבל מצד ההלכה עצמה אין איסור כיון ואין לנשים זרע
זו לא פסיקה כל אחת שתשאל רב אני רק מעיר כאן
ואם זה מביא לידי הרהור גם כן אסור אבל מצד ההלכה עצמה אין איסור כיון ואין לנשים זרע
זו לא פסיקה כל אחת שתשאל רב אני רק מעיר כאן
שואל השאלה:
אסור כי רוחנית יש לזה השפעות לא טובות, אנרגטית וכו', ואומרים שזה יוצר מזיקים. יש לך עוד סיבות לחדש לי?
אם לפי ההלכה מותר אז במובן מסויים אני יכולה לבחור את הדרך שלי בזה
אסור כי רוחנית יש לזה השפעות לא טובות, אנרגטית וכו', ואומרים שזה יוצר מזיקים. יש לך עוד סיבות לחדש לי?
אם לפי ההלכה מותר אז במובן מסויים אני יכולה לבחור את הדרך שלי בזה
אנונימית
שואל השאלה:
שילד
אני כבר בעצמי מעורערת
לא יודעת מה הדרך הנכונה לי בזה
כי באמת על פי הקבלה זה לא טוב, כנראה בגלל סיבות אנרגטיות, אך מצד שני אם על פי ההלכה מותר אז סימן שגם אם יש השפעות אנרגטיות הן לא כאלה שליליות.
שילד
אני כבר בעצמי מעורערת
לא יודעת מה הדרך הנכונה לי בזה
כי באמת על פי הקבלה זה לא טוב, כנראה בגלל סיבות אנרגטיות, אך מצד שני אם על פי ההלכה מותר אז סימן שגם אם יש השפעות אנרגטיות הן לא כאלה שליליות.
אנונימית
אל תעשי הרבה שלא יצא כל המיץ ולא ישאר כלום
שואל השאלה:
אנונימי אתה באמת צריך להיגמל מזה כי לבנים באמת אסור
ואני יכולה להגיד לך שהמשפט
"מרעיבו משביעו ומשביעו מרעיבו"
הציל אותי
בהתחלה זה קשה אבל אני מאמינה בך אתה מסוגל
אנונימי אתה באמת צריך להיגמל מזה כי לבנים באמת אסור
ואני יכולה להגיד לך שהמשפט
"מרעיבו משביעו ומשביעו מרעיבו"
הציל אותי
בהתחלה זה קשה אבל אני מאמינה בך אתה מסוגל
אנונימית
אני לא יודע לגבי זה האם אפשר להתעלם מדעת הקבלה אולי תנסי לחפש בהידברות אני מניח שיש שם שאלות על זה בין היתר
וצריך גם לבדוק האם זה לא גורם להרהורים
בכל מקרה אני מציע לך לפנות לרב בהידברות או משהו ולשאול אותו ככה זה יפתור לך את הבעיה לכאן או לכאן
וצריך גם לבדוק האם זה לא גורם להרהורים
בכל מקרה אני מציע לך לפנות לרב בהידברות או משהו ולשאול אותו ככה זה יפתור לך את הבעיה לכאן או לכאן
אגב הסיבה שלפי הקבלה זה אסור היא כי זה יוצר מזיקים
שואל השאלה:
חרדי חמוד
למה אתה מתכוון כשאתה אומר "הרהורים"?
חרדי חמוד
למה אתה מתכוון כשאתה אומר "הרהורים"?
אנונימית
מחשבות על דברים לא טובים
שואל השאלה:
חרדי חמוד
(מאתר הידברות)
שאלה
שלום הרב, יש לי בראש כל מיני מחשבות על דברים שהייתי מאוד רוצה לעשות ויצרים ממש השתלטו לי על המחשבות. קשה לי לא לחשוב על זה. אבל אני יודעת שלעשות דבר כזה הוא גבול שלא אחצה, אני מתגברת על הצורך הזה ביום יום, אבל לא על מחשבות. האם זה נקרא איסור? תודה
תשובה
הקב"ה לא מצרף מחשבה רעה למעשה, ולכן אין עונש על מחשבת עבירה, חוץ ממחשבה על עבודה זרה שבזה הקב"ה מצרף מחשבה למעשה, ודבר זה נלמד ממה שכתוב (יחזקאל יד ה) "למען תפוש את בית ישראל בלבם אשר נזרו מעלי בגלוליהם כולם" (ראה מסכת קידושין דף לט עמוד ב, ודף מ עמוד א).
וכן אסור להרהר באיסורי עריות (ראה מסכת עבודה זרה דף כ עמוד ב, ושלחן ערוך אבן העזר סימן כג סעיף ג).
בברכה,
הלל מאירס
חרדי חמוד
(מאתר הידברות)
שאלה
שלום הרב, יש לי בראש כל מיני מחשבות על דברים שהייתי מאוד רוצה לעשות ויצרים ממש השתלטו לי על המחשבות. קשה לי לא לחשוב על זה. אבל אני יודעת שלעשות דבר כזה הוא גבול שלא אחצה, אני מתגברת על הצורך הזה ביום יום, אבל לא על מחשבות. האם זה נקרא איסור? תודה
תשובה
הקב"ה לא מצרף מחשבה רעה למעשה, ולכן אין עונש על מחשבת עבירה, חוץ ממחשבה על עבודה זרה שבזה הקב"ה מצרף מחשבה למעשה, ודבר זה נלמד ממה שכתוב (יחזקאל יד ה) "למען תפוש את בית ישראל בלבם אשר נזרו מעלי בגלוליהם כולם" (ראה מסכת קידושין דף לט עמוד ב, ודף מ עמוד א).
וכן אסור להרהר באיסורי עריות (ראה מסכת עבודה זרה דף כ עמוד ב, ושלחן ערוך אבן העזר סימן כג סעיף ג).
בברכה,
הלל מאירס
אנונימית
אם את רוצה אל תגמרי אבל לאוננן
אין עונש אבל יש איסור שנקרא ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם המחשבות שאני התכוונתי הינן מסוג המחשבות שהרב מוסיף בסוף וכן אסור להרהר באוסטריה עריות
אני לא ממש יודע האם יש הרהורים המותרים זה באמת כדאי לשאול רב
אני לא ממש יודע האם יש הרהורים המותרים זה באמת כדאי לשאול רב
שואל השאלה:
חרדי חמוד
עריות זה לא בין משפחה/בין בנים?
חרדי חמוד
עריות זה לא בין משפחה/בין בנים?
אנונימית
יש עונש אם אתה שואל את אמנון יצחק
נכון ולכן כתבתי שאני לא יודע אם יש איסור לבת! להרהר על מעשה עם גבר לא באיסור עריות או שאין את זה תשאלי רב האם זה נכנס להגדרה של לא תתורו אני אישית חושב שכן
היי, הכל בסדר אין איסור לבת כי את לא מבזבזת זרע(כי אין לך) אז הכל בסדר את יכולה לעשות את זה זה דבר נורמלי ומובן לגמרי רק לא 10 פעמים ביום, זה נורמלי לגמרי
שוב זה דבר טבעי דת לא דת כל עוד זה לא פוגע בחיי היום יום שלך גורם לך לכאב פיזי ומזיק לך ולסביבה שלך זה לגמרי לגיטימי זה הגוף שלך זה טבעי ואם את בכל זאת רוצה להימנע מזה תמצאי לך משהו אחר שגורם לך לחוש סיפוק (לייצר דופמין) לדוגמה ספורט או תחביב אחר שיש לך
אנונימי
נשים וגברים לא שונים בזה.
אני מאחל לך שתביני במהרה שזה צורך, החיים נעצרים אם לא מגיעים לסיפוק.
אני מאחל לך שתביני במהרה שזה צורך, החיים נעצרים אם לא מגיעים לסיפוק.
אנונימי
כנל אני עושה 7 פעמים ביום
אומייגד זו בת, איכס מה את מא!ננת, מה עובר עליך?
אנונימית
שואל השאלה:
^בת כמה את?
^בת כמה את?
אנונימית
מה בעיה בזה
מה איכס זה מושלם
אני בהלם מאנשים כאן, כולם פה פסיכוזים
אנונימית
שואל השאלה:
אחותי תתבגרי או שתלכי לישון עם אמא
אחותי תתבגרי או שתלכי לישון עם אמא
אנונימית
מין זה מושלם
^^אמאשלה מתה, תתקדמו עם בדיחות לא מצחיקות, מסכנה הילדה
מה בעיה זה טוב
שואל השאלה:
moon1610 משתתפת בצערך.
בכל מקרה, לקרוא לאנשים פסיכופטים בגלל שיש להם את יצר החיים שזה הדבר הכי טבעי ויפה ומיוחד שיש- זה לא כזה חמוד.
moon1610 משתתפת בצערך.
בכל מקרה, לקרוא לאנשים פסיכופטים בגלל שיש להם את יצר החיים שזה הדבר הכי טבעי ויפה ומיוחד שיש- זה לא כזה חמוד.
אנונימית
^1. מה הקשר צערי? זו אמא שלה... 2. ממש איכפת לי מה היא אמרה, לא לעיניין אנשים
באותו הנושא: