19 תשובות
אני משחק gta משחק כיף אני לא אוהב לשחק בסטורי כי עם חברים באונליין יותר כיף
רד דד זה חוויה
ג'י טי אי גם אבל פחות נהנתי בסך הכל, האונליין פסיכי אבל זה כן
ג'י טי אי גם אבל פחות נהנתי בסך הכל, האונליין פסיכי אבל זה כן
שואל השאלה:
גם אני אוהבת להיות באונליין אבל כבר אין לי עם מי לשחק
גם אני אוהבת להיות באונליין אבל כבר אין לי עם מי לשחק
זה ניהיה משעמם קצת
רד דד אונליין זה כיף גם אולי תנסי
פשוט זה לא כזה כזה כיף
רד דד אונליין זה כיף גם אולי תנסי
פשוט זה לא כזה כזה כיף
כמה כסף יש לך
רד דד ניסית בכללי אהל?
אני לא ניסיתי רד דד
אמרו לי להוריד אז מחר אני יוריד אני יראה מה יש במשחק עם זה מעניין
שואל השאלה:
רד דד זה אחלה משחק דווקא
רד דד זה אחלה משחק דווקא
כמה כסף יש לך בgta
שואל השאלה:
מאיפה אתם משחקים בסוני או באקסבוקס? זה לא נותן לי לכתוב פה בפרטי
מאיפה אתם משחקים בסוני או באקסבוקס? זה לא נותן לי לכתוב פה בפרטי
אקסבוקס אבל לא שיחקתי שנה+
אני סוני
שואל השאלה:
נחמד!
נחמד!
שואל השאלה:
יש לי גם וגם אז אני יכולה לשחק בשניהם
יש לי גם וגם אז אני יכולה לשחק בשניהם
תעני בפרטי רגע
שואל השאלה:
צריכה 5 פרחים זה לא נותן לי
צריכה 5 פרחים זה לא נותן לי
אה אני פותח שאלה אני יביא לך