5 תשובות
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
תלחץ על קונטרול (ctrl) ותגלגל אל העכבר כלפי מעלה:)
ctrl + (פלוס)
לחיצה על ctrl תוך כדי לחיצה על הכפתור +
כדי להחזיר לגודלו הרגיל, אותה פעולה רק על הכפתור -
כדי להחזיר לגודלו הרגיל, אותה פעולה רק על הכפתור -
קונטרול+קדימה עם המגללת של העכבר
באותו הנושא: