התחברות
הרשמה
מי רוצה לקרוא ראפ שכתבתי עלי ועל ה"חברה הכי טובה שלי"? בבקשה אני חייבת דעותת
8 ביולי 2013, 11:42
כתיבה
ביקורת
קריאה
ראפ
חוות דעת
2 תשובות
אני
ח
חדש רק בינתיים (: נחסמתי
אני:-)
i
if you smile i smile ;)
באותו הנושא:
כתבתי מכתב פרידה מהחיים, נותר לי 6 חודשים לחיות.. מי רוצה לקרוא כי זה ארוך?
איך לקרוא לחברה הכי טובה שלי בטלפון דחופ אנחנו מנסות לחשוב ביחד ואנחנו לא יודעות...?
אז כתבתי שיר.. ואשמח לדעת מה אתם חושבים עליו, אם יש לכם כוח לקרוא את זה
פריקה/משהו קטן שכתבתי על אהבה מוזמנים לקרוא
אני כותבת מילדות ואני נושמת ספרות מילדות, והמורה שלי ביקש לקרוא קטע שכתבתי, ואז הוא קרא ואמר "וואו יפה מאוד, זה נשמע
איך הברכה שכתבתי חברה הכי טובה שלי?
תנו לי שם מיוחד כזה לקרוא לחברה הכי טובה שלי באנשי קשר..?
החברה הכי טובה שלי לשעבר כתבה לי את זה
חבר שלי כתב לי לילה טוב ונשאר מחובר וסינן אותי שכתבתי לו משהו, מה לעשות?
איך לקרוא לקבוצה בווצאפ של שמונה החברות הכי טובות?
ידידה טובה שלי לא מרגישה טוב, איזה פרקים בתהילים אני צריך לקרוא כדי שהיא תבריא?