8 תשובות
מה זה הבאדי שיימינג הזה פויה
העיקר שתיכן בסטיפס
היא צריכה לקבל זריקה
ככה זה היה גם עם אח שלי כשנשך אותו עכבר
ככה זה היה גם עם אח שלי כשנשך אותו עכבר
אנונימית
היא חמודה מה יש לך
חתולים שמנים הם חמודים.
היא ג'ינג'ית?
חתולים שמנים הם חמודים.
היא ג'ינג'ית?
שואל השאלה:
לא, היא אפורה שמנה נמוכה בהסוואה בהתחלה היא נחמדה ואז היא נושכת
לא, היא אפורה שמנה נמוכה בהסוואה בהתחלה היא נחמדה ואז היא נושכת
אנונימית
תנשכי אותה בחזרה
אם האוזן שלה קצת חתוכה זה אומר שהיא מעוקרת, כלומר היא הייתה בוטרינר פעם אס יש סיכוי שהיא מחוסנת. אבל עדיין אם היא הכניסה את השן שלה לתוך העור ויצא דום אז צריך ללכת לעשות זריקה. אם אין דם ויש לה כלבת זה לא אמור להיכנס לגןף
תלכי לרופא
באותו הנושא: