16 תשובות
עובד כן רק להיזהר
כן זה עוד סבבה
שואל השאלה:
יש אז יש לי סיכוי איתו?
אנונימית
זה קצת קשוח כי הוא בצבא ואת בטח עוד לא התחלת יא אבל כשיש אהבה הכל הולך❤
כן כל עוד המטרות והכוונות על השולחן ואתם מבהירים את זה
מה זה אומר 16 ו18
שואל השאלה:
^יעני גילאים
אנונימית
יעבוד כן אבל נורא תלוי בסיטואציה אם זו הייתי אני הייתי מחכה לאחרי בית ספר למרות שזה קשה אבל בסוף בתכלס אם הוא חיכה לך שנתיים סיכוי לא קטן שהוא האחד וזה גם אומר שהוא חד משמעית רציני לגבייך אם היה מוכן לחכות שתסיימי בית ספר זה מראה עליו המון ועל האיפוק ההבנה שלו לסיטואציה וכו'
ההפרש הוא סבבה הגילאים ספציפיים לא יודעת כי כל אחד במקום אחר בחיים את הבית ספר והוא בצבא
אהה גילים
חשבתי תנוחות
כן אבל כאלו אני חושבת שהזמן לא מתאים, כאלו את בת 16 עולה לכיתה יא
ומתחילה בגרויות, הוא מתחיל צבא וזה חיים אחרים לגמרי
אבל 20 ו22 או 22 ו24 לגמרי עובד..
בהצלחה(:
אנונימית