הרפואי שלי היה 64 בלי סעיף נפשי אבל הוסיפו לי סעיף נפשי וירד לי הפרופיל ל45 אבל אני מרגישה שהנפש שלי יכולה לתפקד גם בתפקידים קשים ובכללי בטירונות רגילה,אמרו לי שאהיה בקורס סער אבל לא רוצה בדיוק כי זה לא רגיל אני רוצה טירונות רגילה לא תומכת וכל השטויות האלה,קיבלתי את זה רק בגלל שאובחנתי לפני שנתיים עם חרדה חברתית(לפי דעתי האבחנה שגויה כי מעולם לא הרגשתי חרדה מסוימת אבל פשוט מתרחקת מאנשים כי אני לא אוהבת אנשים)