7 תשובות
כי משרד הרישוי זה מקום שרק מנסה לסחוט כסף חכי שתשמעי שאם עברת אז את צריכה לשלם בשביל לקבל היתר נהיגה ואז לשלם שוב בשביל שישלחו לך רישיון פלסטיק בסוף תקופת המלווה
שואל השאלה:
מהההה
מהההה
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני לא משלמת? כמה זה עולה בכלל?
ואם אני לא משלמת? כמה זה עולה בכלל?
אנונימית
הוצאתי רישיון לפני שנה+ אז אני לא זוכרת אבל בסביבות 150
ואם לא תשלמי פשוט לא תקבלי את הרישיון
ואם לא תשלמי פשוט לא תקבלי את הרישיון
שואל השאלה:
וואי איזה גנבים
וואי איזה גנבים
אנונימית
העמדת רכב בזמן הטסט
לגמרי ובדקתי עכשיו באינטרנט וממה שאנשים כתבו צריך לשלם רק אגרה של ההיתר או משהו וזה 100 שקל אז אני מקווה מאוד שאני זוכרת לא נכון או שפשוט שינו את זה
באותו הנושא: