איך לצאת מהצבא? אני חושב שאני לא מתאים אידיאולוגית לאיך שהארגון הזה פועל בטיפול בחיילים שלו, לדעתי לא ככה מתייחסים לחייל
קשה לי בארגון וההקלות שאני רוצה הן קשות וצריך לשבור את הראש + אני רוצה לעבור יחידה אבל גם זה קשה ומנסים שלא תעבור
אני גם לא אוהב להעזר בקבנים (מהניסיון שלי אני מעדיף פסיכולוגים אזרחיים). אז אני חושב שבמקום להילחם על כל כך הרבה תתי דברים שגם אין לי חוסן. בשבילם אני אאלץ לקטוע את השירות הצבאי שלי כאן איך אני יכול לעשות את זה ? כבר יש לי הקלות ועדיין קשה לי להאמין אין לי כוחות להתמודד ואין שם אף אחד שהוא באמת עוזר לי ונותן לי גב