6 תשובות
אז אל תצטערי
AD.
תגידי לה שלא היית
צריכה לאמר לה את זה ככה,
ואז תסבירי לה למה את מרגישה ככה
מצטער לי קרו דברים גרועים יותר עם אמא שלי תנסי לדבר איתה על זה ולפתוח
שואל השאלה:
^^^ אני כן מצטערת שאמרתי אבל
בטעות נתתי פרח
אנונימית
אז תבקשי ממנב סליחה אם את מתחרטת על זה(?)
חוץ מזה לפי מה שאת מספרת היא לא צבועה - פשוט אח שלך המעודף עלייה.
אל תצטערי אבל תדברי איתה על זה שתדע איך היא מתנהגת אלייך ושזה פוגע בך