5 תשובות
כן מבינה בידיוק
זה פשוט הרגשה שהוא שולט ואין לך שליטה גם בלי שהוא יעשה כלום או ידבר איתך
אני פשוט שותקת שהוא באזור
אני פשוט שותקת שהוא באזור
אני יכולה להבין למה את מתכוונת
פשוט לא דיברתי עם בנים חוץ מאבא שלי ואולי איזה בן או שניים דיי חתיכים אז אני לא יודעת להגיד לך ככ
פשוט לא דיברתי עם בנים חוץ מאבא שלי ואולי איזה בן או שניים דיי חתיכים אז אני לא יודעת להגיד לך ככ
לא חח
אנונימית
קורה לי עם בנות שלטעמי אני נעשה חלש
אנונימי
באותו הנושא: