5 תשובות
תשמור מרחק כמה שאפשר לפעמים
כן
שלישייה
שלישייה
דוגרי? , אם זאת בעיה אז זאת בעיה שלהם.
תצאו תהנו אתה נהנה הם נהנים, הם אלה שיוזמים את זה.
אם לך זה סבבה אז סבבה.
לא מכירה אתכם, אבל מההסבר שלך זה נראה כאילו הזוג דיי במשבר כי הם לא יודעים בכלל אם הם מסוגלים להנות רק הם ביחד, פרטיות ואינטימיות. מתישהו בחיים גם לך יהיה מישהי.ו ותרצה פרטיות. אם הם תמיד איתך זה סתם נראה סימפטום של דחייה מהתמודדות שלהם בזוגיות.
מקווה שלא תכלא לתוך המשבר שלהם. ואם זה לא עד כדי כך גרוע כמו שלקחתי את זה. תהנו מלא, ושתזכו להרבה חוויות טובות!
תצאו תהנו אתה נהנה הם נהנים, הם אלה שיוזמים את זה.
אם לך זה סבבה אז סבבה.
לא מכירה אתכם, אבל מההסבר שלך זה נראה כאילו הזוג דיי במשבר כי הם לא יודעים בכלל אם הם מסוגלים להנות רק הם ביחד, פרטיות ואינטימיות. מתישהו בחיים גם לך יהיה מישהי.ו ותרצה פרטיות. אם הם תמיד איתך זה סתם נראה סימפטום של דחייה מהתמודדות שלהם בזוגיות.
מקווה שלא תכלא לתוך המשבר שלהם. ואם זה לא עד כדי כך גרוע כמו שלקחתי את זה. תהנו מלא, ושתזכו להרבה חוויות טובות!
באותו הנושא: