5 תשובות
מלך!
אנונימי
יש לא מעט דעות שאני לא מסכימה איתו איתם הוא מעצבן אותי אבל בסך הכל כיף להקשיב לפודקאסט שלו
אני אוהב את משה פבריקנט מהפודקאסט של משה פבריקנט, משה פבריקנט מהפודקאסט של משה פבריקנט הוא פשוט מדהים. לדעתי משה פבריקנט מהפודקאסט של משה פבריקנט עושה עבודה נהדרת!
שואל השאלה:
^
מוחות גדולים חושבים דומה!!
^
מוחות גדולים חושבים דומה!!
אנונימי
לא מסכים אם הרבה מהדאות שלו אוהב את מי שהוא מביא לפודקסט הוא השתפר בזה כבר ושימשיך ככה יש לו עוד דרך מה שכן אני חייל והוא במשטרה הצבאית אז לא צריך להגיד יותר מזה
באותו הנושא: