9 תשובות
יש אייפון 11 שעדיין מוכרים והוא בערך 2000
ברור שיש אני קניתי את האייפון 11 שלי ב1,500 לא יד שנייה
תבדוק לאייפון 11/12
אייפון 11 כבר לא כזה טוב לכמה שנים אולי לשנה שנתיים הקרובים לא יותר מזה
שואל השאלה:
אייפון 14 טוב ? אולי יסכימו להשלים לי לזה את כסף
האייפון 13 עלה לי 2800
אייפון 13 עם 128 גיגה בייט עולה 2500 אולי תחסוך עוד טיפה שווה את זה
תבדוק לגבי אייפון 12
וואלה במחיר הזה אפשר לקנות סמסונג ממש טוב
אייפון סה לא גרוע אבל באותו מחיר אפשר לקנות יותר טובים של סמסונג