4 תשובות
בדקת על כל אחד מהם? ניסית להבין מה יותר מעניין אותך?
שואל השאלה:
בדקתי על כל אחד ושניהם מעניינים
אנונימית
את עושה את התואר כי מעניין אותך לעסוק במשהו בסגנון בעתיד או שסתם בשביל שיהיה בכיס? כאילו מעניין אותך הנחשבות או ממש העיסוק עצמו?
זה את צריכה להחליט, אחרי הכל את תלמדי אותו לא אנחנו.
תלכי לימים פתוחים ותשאלי אנשים שבתארים האלה, יש קבוצות בפייסבוק של סטודנטים וגם בfxp, הם ישמחו לייעץ לך