23 תשובות
כע
אנונימית
שואל השאלה:
אני בוכה חחח
וואו אנונימית את גאונה
אני בוכה חחח
וואו אנונימית את גאונה
אנונימית
שואל השאלה:
קחי פרח שלא נחשב לך למשתמש
קחי פרח שלא נחשב לך למשתמש
אנונימית
לא לגנוב לי
אנונימית
מסכימה איתך כל כך(אני כותבת כע)
שואל השאלה:
-______-
-______-
אנונימית
וואי אני שונאת את זה זה ממש פדחני
סתם רק לאנשים שאני לא אוהבת
שואל השאלה:
עם זה אני מסכימה אני גם לפעמים כותבת ככה לאנשים שאני לא אוהבת אבל אם בכללי לדבר ככה אז זה ממש יבש
עם זה אני מסכימה אני גם לפעמים כותבת ככה לאנשים שאני לא אוהבת אבל אם בכללי לדבר ככה אז זה ממש יבש
אנונימית
לא אל תדאגי אני כותבת רק לאנשים שאני שונאת
כע גם אני
שואל השאלה:
דאממ אנשים כאן בכלל לא רציניים כשצריך
דאממ אנשים כאן בכלל לא רציניים כשצריך
אנונימית
שואל השאלה:
טוב יאללה
טוב יאללה
אנונימית
חחח לא אבל את באמת צודקת כאילו לרוב זה מעצבן אם עושים את זה בכוונה כאילו שקט למה להיות מעצבן
כע רק את
כע
כע
וואי כן הם השנאה הכי גדולה שלי בעולם הזה וגם אנשים שבכוונה כותבים שילי או לע
ג'יי אל תיהיי מצ'יקהה
לא גם אני,
האומנם אני לא שונאת את זה אך מאוד לא אוהבת את זה
האומנם אני לא שונאת את זה אך מאוד לא אוהבת את זה
באותו הנושא: