6 תשובות
אני בהלםם
שואל השאלה:
גם אני חחח
התחבצ בישראל הוא מהזולים במערב (אבל גם מהגרועים)
אין לי בעיה אפילו לשלם 8 שקל לנסיעה אם היעילות והאמינות של האוטובוסים ישתפרו, כי כרגע זה על הפנים
שואל השאלה:
זה תלוי איפה
גרים כניראה
שואל השאלה:
אצלי 3
איך 3 שקלות אצלי זה 6