5 תשובות
ארוך
לי אישית היה יותר נוח
מה שיותר נוח לך להתאמן איתו
אם את מרגישה עם זה בנוח לכי על זה!!
מה שיותר נוח לך אני הייתי הולכת עם קצר אבל מה שבאלך
הייתי הולכת עם מכנס ארוך
בעיקר בגלל שמגעיל לי לשבת על המכונות שם שמלאות בשאריות זיעה עם רגליים חשופות
גופייה זה בסדר