14 תשובות
ממש מגניב
שואל השאלה:
^תודה תודה
האמת פעם ראשונה שאני עורכת בסגנון הזה
אנונימית
לפעם הראשונה זה אחלה רצח,אני נגיד עורך flow שנה בערך ואני סבבה כזה
שואל השאלה:
אני ממש אוהבת את הסגנון הזה אבל קשה לי רצח עם הקטע של הsfx ואפקטים
וגם בקושי יש מדריכים ביוטיוב אז יוצא שיש לי פשוט איזה עשרים פרוייקטים לא גמורים כי אין לי מושג איך להמשיך אותם
אנונימית
ראיתי תאמת שיש הרבה מדריכים וגם חייב להגיד sfx זה לא משהו כזה קשה רק צריך לדעת איך לשחק עם זה ושהם ישמעו טוב
את מעלה לטיק טוק?
שואל השאלה:
כןכן העלתי
פלופ רצח אבל לא נורא לא משנה לי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ כן sfx לא כזה קשה אבל אני פרפקציוניסטית ברמה קיצונית אז לוקח לי שנים
אנונימית
שמתי עוקב,תאמת חשבתי את אחת העורכות שאני מכיר בטיק טוק
sfx זה לא אמור לקחת כל כך הרבה זמן ותנסי לעשות את הsfx בסוני וגאס זה ממש אחלה שם
שואל השאלה:
האדיטים שלך טובים רצח די
במה אתה עורך?
אנונימית
אחלה flow
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
וואו יפה ממש