התחברות הרשמה

מי שראה כבר את השאלה הקודמת שלי ומי שלא מה דעתכם על האדיט הזה של death note? (הפעם יש סאונד) - קישור מצורף

7 באוגוסט 2024, 05:30
death note    
2 תשובות
אין מצב שאת הכנת את זה, זה פסיכי
H
Hiyeka
זב לא אדיט
Z
Zeo owokwwknw030
באותו הנושא:
תיקנתי את האדיט שעשיתי מי שראה מהשאלה בבוקר. תוכלו לכתוב את דעתכם שוב בבקשה? :)
אנשים שאוהבים מראה שחורה ואוהבים אדיטים מה דעתכם על האדיט?
אנשים שמבינים באדיטים..מה דעתכם על האדיט?(בתגובות)
מה דעתכם על האדיט חבריה?
להעלות את האדיט הזה למרות שיש טעויות שלא שמתי לב אליהן מקודם?
מה דעתכם על האדיט שלי?
מה אתם חושבים על האדיט (זה האדיט עם מעברים הראשון שלי באפטר) ?
שאלה במדעים (אחת אחרת למי שראה את השאלה הקודמת)
אנשים שאוהבים/מבינים באדטים??מה דעתכם על האדיט?
מה דעתכם על האדיט?
מה דעתכם על האדיט?