14 תשובות
שואל השאלה:
אה יגנוב אז תהיה מובן חשבתי אתה בא להסתלבט או משהו
אה יגנוב אז תהיה מובן חשבתי אתה בא להסתלבט או משהו
אנונימי
שואל השאלה:
מחילה שותף
מחילה שותף
אנונימי
אבל אח, בגלל שאתה ישראלי את צריך רמה גבוהה רצח בשביל להתמקצע
בהצלחה תותח
בהצלחה תותח
אנונימי
שואל השאלה:
כן צודק אבל אפשר לפנות לאיזה ארגון גיימימג ישראלי ולהראות להם את ההישגים שלי ואולי הם יקדמו אותי לאט לאט
כן צודק אבל אפשר לפנות לאיזה ארגון גיימימג ישראלי ולהראות להם את ההישגים שלי ואולי הם יקדמו אותי לאט לאט
אנונימי
מה הקשר בנים שיואו
אני בת ואני משחקת
מה ברו רוצה
אמרתי לך תתמקצע בזה
אמרתי לך תתמקצע בזה
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 16 יא מכוער
אני בן 16 יא מכוער
אנונימי
כן, למצוא עבודה
אנונימי
^ וואלה מיה את סיגמה רצח
תעני לו על השאלה
תעני לו על השאלה
אנונימי
מה זה פוט צמפיונס ?
שואל השאלה:
נו את מבינה למה כתבתי
נו את מבינה למה כתבתי
אנונימי
שואל השאלה:
אבל לא רלוונטית לנושא
אבל לא רלוונטית לנושא
אנונימי
אבל אני עדיין משחקת
באותו הנושא: