התחברות הרשמה

שמעתי שאפשר כבר לבחור מדי בנים או בנות נכון?

ובמדי בנות באמת יש שלוש גזרות?
6 באוגוסט 2024, 21:48
מדיםחייליםגיוסחיילותתפקידים בצה"ל    
3 תשובות
את יכולה לבקש מדי בנים כן
פ
פנימית
מה הכוונה 3 גזרות?
I
IDKNIDC
תקחי גם וגם עדיף
אנונימי
באותו הנושא:
בנים בנות..... אם הייתם חייבים לבחור
אם יכולתם לבחור, הייתם רוצים להיות בנים או בנות?
בנים/בנות, תעזרו לי לבחור דגם- מה הכי יפה מכל ה4?
בנות עומדים מולכן 2 בנים ואתן צריכות לבחור בין אחד מהם, במי תבחרו?
בנים, בנות. אם הייתם חייבים לבחור.....
בנים בנות, אם הייתם חייבים לבחור
בנים/בנות מה מוריד לכם בבחורה/בחור?
אם הייתם יכולים לבחור מה תהיו(בנים/בנות) מה הייתם בוחרים ולמה
בנות בנים תעזרו לי לבחור חולצה
בנים, בנות, אם הייתם חייבים לבחור [התערבות עם ידידים]
בנים- מה הכי מעניין אותכם בבחורה בנות- מה הכי מעניין אותכם בבחורים