7 תשובות
ללכת לטייל עם המשפחה וחברות
כולה חופש גדול את יודעת כמה חופש יהיה לך בחיים
אל תהרסי לעצמך בלחשוב שלא ניצלת אותו
תעשי מה שמרגיש לך טוב ותנוחי
קודם כל עבר רק חצי

תתחילי לישון מוקדם ולקום מוקדם
תעשי את הדברים שאת צריכה ורוצה לעשות
אם נשארים בבית לישון כל היום זה נותן תחושה רעה, מנסיון
תצאי מהבית תעשי דברים שכיף לך
ללכת אם חברות בבוקר לים בריכה ללכת לסרט בערב לונפארק סופרלנד וללכת למסעדות
לכי עם חברים/משפחה ללונה פארק סופרלנד ימית 2000 מסעדה ים אילת יש הרבה מה לעשות יש הרבה אופציות
תעשי ספורט בין אם זה להצטרף לאיזה סוג ספורט או לחדכ או סתם לרוץ לכיף, תלמדי איזה משהו חדש, תצאי מהבית לא משנה לאן פשוט תצאי, לקרוא איזה ספר, לעבוד ובכללי יש הרבה דברים אם תרצי עוד אשמח לעזור
דבר ראשון אל תחשבי בצורה הזאת של לא ניצלתי כי זה פשוט חופש ובשביל זה הוא נועד בשביל שתנוחי בלי דאגות, ואל תתבאסי כי יש עוד חופשים ואפשר גם לצבור חוויות במשך שנת הלימודים להיפגש בערב, לי אישית קרו הרבה יותר דברים מעניינים וחוויתיים כשנפגשתי אחרי הבית ספר מאשר בחופש הגדול