8 תשובות
אני לא מבין בזה אבל אני חושב mma למרות שזה תלוי כמה טוב אתה באומנויות לחימה אחרות
קרב מגע(אומר בתור מישהו שעושה איגרוף תאילנדי וקצת ג'וג'יטסו)
קראטה או אגרוף תאילנדי שניהם דורשים הרבה זמן להתאמן ושניהם חזקים גם שאתה לא חייב גוף שרירי ומוגזם בשביל זה..
קרב מגע זה פשוט הכי פרקטי כי זה מלוכלך, כל השאר זה תחרותי,
בדיוק
אנונימי
קרב מגע, אגרוף תאילנדי (mma לא מחשיב כי זה שילוב של כל האומניות לחימה ולא אומנות לחימה מפני עצמה)
אנונימי
mma זה רק תאילנדי וג'וג'יטסו ביחד, זה לא ''כל אומנויות הלחימה''
כל אומנות לחימה והחוזקות שלה יחד עם החולשות שלה אין דבר כזה אומנות לחימה חזקה יש דבר כזה לוחם חזק ולוחם חזק זה אחד שמההתחלה מכיר כמה שיטות לחימה ומתמקצע בכמה כליי נשק אגב מה שמשנה זה הניסיון שלך כי יכול לבוא שאולין מונק שגופו כברזל והוא ילחם בלוחם mma שנלחם בקרבות כבר שנים אבל השאולין בקרב הראשון שלו וכנראה שהשאולין יפסיד כי הוא לא יודע מה זה קרב אמיתי תתנו לשאולין להלחם קצת והוא יהפוך ליריב ראוי באמת יש הרבה משתנים ודברים שצריך להסתכל עליהם תתנו לאדם לנסוע ברכב הכל טוב ויפה אבל מה אם תתנו לנהג מרוצים לנהוג ברכב הזה? אני בטוח שהוא יפיק תוצאות טובות יותר מהרכב כך אמן לחימה תנו לאחד שיודע קראטה להלחם יפה אבל תתנו לאחד שנלחם כבר במספר רב של קרבות שיודע קראטה להלחם מי לדעתכם יפיק את המירב מאומנות הלחימה שלו?