11 תשובות
7 וחצי לדעתי העונה אחרונה פחות טובה
8 למרות שצפיתי בזה לפני כמעט עשור ולא ראיתי תעונות האחרונות
אבל באותה תקופה הייתי אובססיבית ואני זוכרת שזה היה מצויין
7 כולל כלל הענות שראיתי (עד עונה 3 חלק 2)
האנימה האהובה עליי 10
7 בגלל עונה 4.
לפני כן היא הייתה 8
חד משמעית 10/10, יצירת מופת. הסוף היה עצוב אבל טוב
מי המשועמם שיראה אנימה?
באנימות יש רק פורנן
אנונימית
7 מבחינתי
אבל אחלה סדרה עם עלילה טובה והכל טוב 8
סובייקטיבית 7.8
אובייקטיבית 8.5