התחברות
הרשמה
מה לרשום למישהו שכתב לי הכל טוב חיים שלי (לרשום משהו שיפתח שיחה)
6 באוגוסט 2024, 00:42
הודעות
נושאים לשיחה
2 תשובות
מה עשית היום? / איך עבר היום שלך?
Tevel
שומעת זה לא אומר כלום זה סלנג
ה
האתר הזה דיכאון
באותו הנושא:
משהו מצחיק וציני לרשום למישהו שכתב לי "למה את ככה יפה" ?
משהו מצחיק לרשום למישהו שכתב לי באינסטגרם "היי שווה"?
מה לרשום למישהו אם הוא כתב לי הכל טוב חיים שלי
דחוף מה לרשום למישהו שאני בקטע איתו על פוסט באינסטגרם חוץ מחיים שלי???
מה לרשום למישהו שכתב לי תודה יפה שלי
כתבתי למישהי תתחדשי ואז היא כתבה לי תודה, מה לרשום לה עכשיו?
יש למישהו משפטים קצרים על החיים לרשום על השולחן בבית ספר?
מה לרשום למישהו שכתב לי "כבר יום שני אני מחזיק את עצמי לא ליפול לדיכאון"?
קיבלתי מחשב בהשאלה בעיקבות הסגר בשביל הלימודים המכוונים ואני צריכה לרשום מכתב תודה.רעיונות מה לרשום?
מה לרשום למישהו חתיך שאני מתביישת לדבר איתו שהגיב לי על סטורי " פשש חזרת לחיים " ?
איזה קטילה או תשובה צינ*ת אפשר לרשום למישהו שכתב לי "נהיית יפה או שאני מדמיין"?.