התחברות
הרשמה
מה אני יכולה לרשום לצהל כשאני פונה אליהם בבקשה למיון לתפקיד?
כאילו אני רוצה לשלוח להם פנייה ולבקש מיון לתפקיד אבל איך מתחילים בכלל ומה רושמים
5 באוגוסט 2024, 23:38
גיוס
תפקידים
תפקידים בצה"ל
חיילים
מיונים
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
איך אני פונה לצהל שאני מעוניינת בקרבי ?
משפטים קצרים לרשום על ציור לצהל ?
מישהו יכול לרשום לי טענת נגד על הוויכוח שחרדים יתגייסו לצהל?
למי אני פונה אם בא לי לרשום פטנט וכמה זה עולה
כשאני פונה ימינה לחד סטרי אני צריכה להיצמד לשמאל או ימין?
אני ילידת נובמבר, זה הגיוני שאני אתגייס לצהל באוגוסט נגיד כשאני עדיין בת 17?
איך לא להיות כמוה כשאני אתגייס לצהל?
מישהו יכול לרשום פה תפילה לשלום החטופים ולשלום צהל אני רוצה להתפלל
מישהו יכול לרשום לי ברכה תודה לצהל משימה מבית ספר
איזה שלוש תכונות שליליות לרשום בקובץ של צהל?
אני רוצה להגיש בקשה למיון בצהל לכבוד איזה מדור לרשום בתחילת המכתב?