10 תשובות
תתקלחי מהר אם את בלחץ
אל תדאגי לא תהיה
תתקלחי מהר, לא חושבת שיהיה בעוד 10 דקות וגם נדע מתי הטילים בדרך לדעתי כמו פעם שעברה
לא חושבת שיהיה
אם כבר יהיה אז באמצע הלילה
תתקלחי הם אוהבים לזרוק רק בשעות עגולות.
שואף לאפס
תתקלחי גם ככה זה מינימום 12 דקות עד שהם יגיעו יש לך מספיק זמן
לא תהיה אזעקה
בשביל שצהיה ב10 דקות הקרובות אזעקה אז כבר הם היו צריכים לשגר טילים לכאן
ואם הם היו כבר משגרים היינו שומעים
אנונימי
קלוש
לכי להתקלח בסוף לא תכנסי להתקלח ולא תהיה גם אזעקה ותגידי לעצמך שחבל שלא התקלחת
גם ככה אם הייתה עכשיו מתקפת טילים אז סיכויים גבוהיים לא היה קורה משהו לך או לבניין, רוב הטילים שהגיעו בארץ יורטו