6 תשובות
לא ממש לא
אנונימית
לא,זה די מלחיץ כאילו לפגישה ראשונה,אולי בשלישית רביעית כזה סבבה
אנונימית
לא
לא, לא רק בגלל שהוא ינסה להשכיב אותך אלא כי אתם מכירים מהאינסטגרם רק חודש ומבחינתו זה לא דייט תאמיני לי ואיפה ההשקעה, לדעתי זה סתם מלחיץ ועדיף מחוץ לבית
ממש ממש ממש לא
את לא הולכת אליו הביתה כי שנינו יודעים לאן זה מגיע... ותאמיני לי את לא רוצה את זה ככה סתם, מציע לך ללכת איתו לאיזה קניון, טיילת, פיקניק בחוץ, מסעדה טובה, באולינג... תאמיני לא חסר מקומות לצאת ולהכיר בבקשה אל תהיה תמימה ותחשבי שהוא יקרא לך אליו הביתה לשחק דוקים.
באותו הנושא: