התחברות
הרשמה
אם אני לא אתקבל אחרי קורס פרחי מד"א אני לא אוכל לגשת לקורס שישים?
5 באוגוסט 2024, 21:32
מד"א
4 תשובות
כן
ל
לא מצאתי שם נורמלי
שואל השאלה:
כן מה
I
Idontknow111
את לא תוכלי לגשת לקורס 60
I
Itzmili
לג תוכלי, זה חלק מההליך קבלה
ש
שימי לק בגלל המדע
באותו הנושא:
כמה זמן אחרי קורס פרחי מדא מקבלים זימון לריאיון לקורס 60?
מחר יש לי את הקורס פרחי מדא (הקורס המעשי) ואני בלחץץ אטמאמאס
אם אני רוצה לגשת לקורס פרחי מד"א, ואני בכיתה ח, מתי אפשר להתחיל להירשם?
מקבלים את התעודה של סיום קורס פרחי מדא בסוף המפגש הראשון או אחרי הראיונות?
אחרי קורס פרחי מגן דוד אדום צריך לעבור גם קורס 60?
כמה זמן הקורס השני של מד"א , הזה של אחרי פרחי מד"א ?
אחרי שעברתי קורס פרחי מד"א אמורים לשלוח לי זימון לראיון או שאני אמורה להירשם לבד?
אמאלה בקורס פרחי מדא וקורס 60 המעשי מלמדים את החומר שלמדנו בקורס המתוקשב הכל מההתחלה נכון???
מתי מקבלים זימון לראיון אישי במדא אחרי קורס פרחי מדא?
מה יש אחרי קורס פרחי מדא?
אם לא עשיתי בכיתה ח קורס פרחי מד"א אני יכולה ישר לעבור לקורס 60?