6 תשובות
כל עוד אני צריכה ואין ברירה כן
כן למה לא
רק תוודאי שאין עליה שיערות
שואל השאלה:
אתן משתמשות לפעמים?^
אנונימית
^^כן משתמשת
זה כמו סקראנצ'י כזה לא? הגומיה הזו
כן
שואל השאלה:
כן^
אנונימית
לי אישית בבית אין, אבל אם אין ברירה וצריך או אפילו סתם אם זאת האופציה הראשונה שיש אני אקח את זה.
עדיף נוחות מאשר מראה ובאמת שאין לך מה להתבייש בגומיית קטיפה, סך הכל גומייה, העיקר שתחזיק טוב ושיהיה נוח