146 תשובות
בושה וחרפה זו ארץ ישראל שה' נתן לנו על מנת שנקיים מצוות מה זו רדיפת הדת הזאת? איפה היהדות אם מתנהגים ככה? במה היא מתבטאת?
העיקר למוסלמים הם מתירים להתפלל בהפרדה כמו שצריך.
אני אמרתי כבר אלף פעם, מדינה זו היא לא יהודית. מדינה זו שונאת כל דבר שקשור ליהדות.
אני לא רוצה להגיד לכם מה עתידה של תל אביב על פי המקורות, אבל די לחכימא ברמיזה..
אני אמרתי כבר אלף פעם, מדינה זו היא לא יהודית. מדינה זו שונאת כל דבר שקשור ליהדות.
אני לא רוצה להגיד לכם מה עתידה של תל אביב על פי המקורות, אבל די לחכימא ברמיזה..
בושה וחירפה!
אנטישמיות
זוועה.
שלמדינה של שמאלנים עם ההפגנות בקפלן וחוקרים אנשים על כך ש"פגעו במחבלים" זה נורמלי לצערי הרב
שאיך אנשים ימצאו עכשיו חניה?
או שאם זה בתוך האוטו זה לא נחשב
או שאם זה בתוך האוטו זה לא נחשב
בושה למדינה
ולדעתי הרצינית:
אני באמת מרחמת עליהם שהם הגיעו למצב שהם כל כך מפחדים מהיהדות
אני באמת מרחמת עליהם שהם הגיעו למצב שהם כל כך מפחדים מהיהדות
בושה !
חייבים לעשות הפגנות על זה !!!!!!
חייבים לעשות הפגנות על זה !!!!!!
מדינה של שמאלנים, אנטישמיים ונאצים, לא יהודים.
כן יופי כי מנסים לגרום לנו להתבייש ולשנוא את זה שאנחנו יהודים ואנחנו פשוט עושים להם את העבודה
חי בסרט
חי בסרט
שערב רב זה הדבר הכי גרוע במדינה וימאח שימם
אמאל'ה הזוי הזוי הזוי
אפליה נוראית
תאמינו לי שלא יעשו כלום למוסלמים שמתפללים בהמוניהם בפארקים
אשכרה ראש עיר אנטישמי (בול המשמעות של המילה - אנטי יהודי)
אפליה נוראית
תאמינו לי שלא יעשו כלום למוסלמים שמתפללים בהמוניהם בפארקים
אשכרה ראש עיר אנטישמי (בול המשמעות של המילה - אנטי יהודי)
^^בהחלט יש יהודים אנטישמים, בארצות הברית אפילו יש הרבה, אבל אני לא חושבת שבתל אביב זה המצב, לפחות לא אצל רובם
אנטישמי בהחלט לא כל יהודי מתנהג כמו איך שהוא אמור להתנהג מה זו רדיפת הדת הזו? איפה אנחנו, בספרד בזמן האינקוויזיציה? בזמן אנטיוכוס?
^ כל אלו שציינת לא הצליחו במזימתם
אבל אלו שכאן במדינה ובתל אביב במיוחד.. מצליחים לצערינו
וכבר הזוהר הקדוש ושאר מקורות כותבים על הערב רב.. יותר גרועים מהאנטישמים בחו"ל
אבל אלו שכאן במדינה ובתל אביב במיוחד.. מצליחים לצערינו
וכבר הזוהר הקדוש ושאר מקורות כותבים על הערב רב.. יותר גרועים מהאנטישמים בחו"ל
מגביל חופש דת, בעייתי
מזעזע, ואני אומרת את זה בתור חילונית גמורה
בבקשה שיפול עליו פסנתר _\/_
גאה בעיר הזאת, גאה בעיר שלי ובראש העיר הזה
תל אביב חילונית ליברלית
לא דתית!!!
עוד צעד שיעביר לעיר הזאת ליברלים על פני שמרנים
תל אביב חילונית ליברלית
לא דתית!!!
עוד צעד שיעביר לעיר הזאת ליברלים על פני שמרנים
אנונימי
הוא אמר שאסור להתפלל בחוץ, לא שאסור להתפלל נקודה
יש בתל אביב הרבה בתי כנסת שאפשר להתפלל בהם בחופשיות אני לא מבינה על מה הרעש
יש בתל אביב הרבה בתי כנסת שאפשר להתפלל בהם בחופשיות אני לא מבינה על מה הרעש
אנונימית
^ אז המדינה הזו לא יהודית
מה ההבדל בין כל מדינה אנטישמית שלא מאפשרת ליהודים להתפלל לבין תל אביב אם בשניהם אסור לקיים אורח חיים יהודי דתי\חרדי ?
מה ההבדל בין כל מדינה אנטישמית שלא מאפשרת ליהודים להתפלל לבין תל אביב אם בשניהם אסור לקיים אורח חיים יהודי דתי\חרדי ?
חרדות
תנהלו בבית את הדת שלכם
לא ברחוב
וזה מופנה למוסלמים נוצרים יהודים ומה שבניהם.
זה מופנה לכולם כולל כולם
לא ברחוב
וזה מופנה למוסלמים נוצרים יהודים ומה שבניהם.
זה מופנה לכולם כולל כולם
אנונימי
^ הגזמה ממש, אל המסקנה הזאת את הגעת בעצמך.
אף אחד לא אוסר על אף אחד לקיים אורח חיים דתי, כנראה יש סיבות שבגללם מעדיפים שהתפילות יהיו במקומות מסודרים ולא במרחב הציבורי. אף אחד לא מחפש להתנכל לדתיים.
אף אחד לא אוסר על אף אחד לקיים אורח חיים דתי, כנראה יש סיבות שבגללם מעדיפים שהתפילות יהיו במקומות מסודרים ולא במרחב הציבורי. אף אחד לא מחפש להתנכל לדתיים.
אנונימית
ויש בתי תפילה בשפע
אנונימי
בושה לגמרי אנחנו מדינה יהודית!! ממש מזעזע לדעתי נראה עוד כמה זמן הערבים יהיו כאן פי שלוש מהיהודים..
אבסורדי לחלוטין
אנונימי
אז אני יכולה להגיד את אותו הדבר ללהטב, שינהלו בבית את הדברים שלהם, שלא יצאו לרחוב ככה. שלא ילכו ערומים ברחובות לעיני ילדים. שישארו בבית.
אנחנו נמשיך במאבקנו על היהדות ולא ניתן לכם להצליח, כי לא תצליחו.
אז אני יכולה להגיד את אותו הדבר ללהטב, שינהלו בבית את הדברים שלהם, שלא יצאו לרחוב ככה. שלא ילכו ערומים ברחובות לעיני ילדים. שישארו בבית.
אנחנו נמשיך במאבקנו על היהדות ולא ניתן לכם להצליח, כי לא תצליחו.
אנונימי מתוק שלי,
אולי פספסת אבל זו מדינה יהודית^^^^^^^
אולי פספסת אבל זו מדינה יהודית^^^^^^^
יהודיה לא ציונית^^^ מחזקת את תשובתך
מאוד טיפשי,
אני אומר בתור אדם אתאיסט... מדברים על חופש *מ*דת אבל מה עם חופש *ל*דת?!
עצוב
אני אומר בתור אדם אתאיסט... מדברים על חופש *מ*דת אבל מה עם חופש *ל*דת?!
עצוב
מדינה יהודית לא חרדית
אני גם יהודי חילוני ולא מתאים לי התפילות האלה ברחוב, בכיפור רני וחבר שלי הולכים ומטיילים ואי אפשר עם התפילות האלה, הדתיים הפרימיטיבים האלה לא מקבלים גייז אז שישארו בבית או בבית כנסת, זכותי ללכת בכיכרות בתל אביב עם הבן זוג שלי
אני גם יהודי חילוני ולא מתאים לי התפילות האלה ברחוב, בכיפור רני וחבר שלי הולכים ומטיילים ואי אפשר עם התפילות האלה, הדתיים הפרימיטיבים האלה לא מקבלים גייז אז שישארו בבית או בבית כנסת, זכותי ללכת בכיכרות בתל אביב עם הבן זוג שלי
אנונימי
זכותנו ללכת ברחובות הארץ, לא טוב לך אנונימי? תתמודד, אנחנו לא בגרמניה הנאצית איפה שמנעו מיהודים לקיים פולחן דתי.
ולי לא מתאים שיש מצעדי גאווה, שישארו בבית.
ולי לא מתאים שיש מצעדי גאווה, שישארו בבית.
עצוב מאוד
תלכו, אתם לא יכולים להתפלל ברחוב כאשר אתם לא מקבלים גייז ברחוב
בבית כנסת זכותם לא לקבל מובן, מבנה דתי, ברחוב תשאירו אותו נייטרלי
בבית כנסת זכותם לא לקבל מובן, מבנה דתי, ברחוב תשאירו אותו נייטרלי
אנונימי
זו לא שהמדינה לא יהודית
אני לא בעד החוק הזה כי אנשים המתפללים כל עוד הם לא מפריעים לי מה אכפת לי מהם שיעשו מה שהם רוצים
אבל לקרוא למדינה שלנו אנטי יהודית ושיש פה אנטישמית זה די מפגר
כי עדיין יש ערימות של בתי כנסת
עדיין יש חרדים שלא מתגייסים
עדיין נותנים קצבות לחרדים על הכסף שלנו
עדיין יש בנות צנועות ברחוב
עדיין יש חופים עם הפרדה
עדיין עושים בר מצוות כהלכתן
עדיין יש הכל מהכל
פשוט הגבילו משהו לבלות
בעיר הכי חילונית בכל הארץ
אז בואו תגזימו
אם זה היה בבני ברק
יהודה שומרון
או כל איזור אחר שמפוצץ דתיים הייתי מבינה
אבל תל אביב
בואו
למה כל הרעש
זו תל אביב
ואני אישית יוצאת להפגין
כי בעיניי הממשלה שלנו נכשלה הממשלה מהרגע שהם נתנו לתצפיתניות לצעוק להם ולומר שהן רואות שהולך לקרות משהו והם פשוט השתיקו אותם
דיי להוציא את האנשים בקפלן רעים
כי בערך חצי מהם איבדו בני משפחה בשביעי לעשירי
בגלל בן אדם שאתם בחרתם שינהיג את המדינה
אני לא בעד החוק הזה כי אנשים המתפללים כל עוד הם לא מפריעים לי מה אכפת לי מהם שיעשו מה שהם רוצים
אבל לקרוא למדינה שלנו אנטי יהודית ושיש פה אנטישמית זה די מפגר
כי עדיין יש ערימות של בתי כנסת
עדיין יש חרדים שלא מתגייסים
עדיין נותנים קצבות לחרדים על הכסף שלנו
עדיין יש בנות צנועות ברחוב
עדיין יש חופים עם הפרדה
עדיין עושים בר מצוות כהלכתן
עדיין יש הכל מהכל
פשוט הגבילו משהו לבלות
בעיר הכי חילונית בכל הארץ
אז בואו תגזימו
אם זה היה בבני ברק
יהודה שומרון
או כל איזור אחר שמפוצץ דתיים הייתי מבינה
אבל תל אביב
בואו
למה כל הרעש
זו תל אביב
ואני אישית יוצאת להפגין
כי בעיניי הממשלה שלנו נכשלה הממשלה מהרגע שהם נתנו לתצפיתניות לצעוק להם ולומר שהן רואות שהולך לקרות משהו והם פשוט השתיקו אותם
דיי להוציא את האנשים בקפלן רעים
כי בערך חצי מהם איבדו בני משפחה בשביעי לעשירי
בגלל בן אדם שאתם בחרתם שינהיג את המדינה
אז למה אתה בישראל אנונימי? אם אין לך שום קשר ליהדות אז זה שאמא שלך יהודיה (בספק) או שאתה עשית ברית (בספק) חוץ מתואר של יהודי לו עושה אותך שום דבר שקשור ליהודי המדינה כאן יקרה ולא בטוחה אז למה אתה פה?
^^^^^^ ההתנשאות, החוסר בושה, והכללה הבוטה הזאת לקרוא לדתיים פרימיטיביים...
מזעזע
אני לא יודעת איך אוכפים את זה אבל נניח שעם דוחות
אני רוצה לראות פקח אחד שיילך למוסלמי שהתחיל להתפלל באמצע הרחוב וייתן לו על זה דוח, פקח אחד
זה פשוט נשמע שהיהדות מפחידה אותם כיהדות ולא כאנשים דתיים, לעומת האיסלאם שמפחיד אותם גם כאנשים מוסלמים, ואז גם חלקם יקפצו לי להגנת המוסלמים ויאמרו שפשוט הם מסכנים אז הם קמים בבוקר עם רצון לגמרי לגיטימי להרוג כמה שיותר יהודים
וסורי אני לא שונאת ערבים או מוסלמים אבל אני כן שונאת צביעות, וחינוך לשנאה, ורוצחים
אני רוצה לראות פקח אחד שיילך למוסלמי שהתחיל להתפלל באמצע הרחוב וייתן לו על זה דוח, פקח אחד
זה פשוט נשמע שהיהדות מפחידה אותם כיהדות ולא כאנשים דתיים, לעומת האיסלאם שמפחיד אותם גם כאנשים מוסלמים, ואז גם חלקם יקפצו לי להגנת המוסלמים ויאמרו שפשוט הם מסכנים אז הם קמים בבוקר עם רצון לגמרי לגיטימי להרוג כמה שיותר יהודים
וסורי אני לא שונאת ערבים או מוסלמים אבל אני כן שונאת צביעות, וחינוך לשנאה, ורוצחים
כמו שאני וחבר שלי לא מתנשקים ברחוב כי זה לא נעים להומופובים אז גם אתם אל תעשו תפילה ברחוב שלא מקבלת גייז וקראת לנו חולים ומזמינה אותנו לתיקון כי הדת הזאת פרימיטיבית
אנונימי
כל הכבוד לך שואלת השאלה לקחת מכתב של ראש עיריית תל אביב עיוותת אותו והעלת שאלה כדי להעלות שנאה כל הכבוד!
אנונימי
2 מלחמות עולם באו בגלל הליברליזם.. מה אתה רוצה?
ואיך אתה בכלל משווה בין השניים..
זכותנו לא לקבל את מי שעושה מעשים נגד התורה והעם.. וזכותנו ללכת ברחובות ארצנו.
אתה לא רוצה להתפלל, אל תתפלל, אל תמנע מאחרים להתפלל.
2 מלחמות עולם באו בגלל הליברליזם.. מה אתה רוצה?
ואיך אתה בכלל משווה בין השניים..
זכותנו לא לקבל את מי שעושה מעשים נגד התורה והעם.. וזכותנו ללכת ברחובות ארצנו.
אתה לא רוצה להתפלל, אל תתפלל, אל תמנע מאחרים להתפלל.
תלכו ברחוב, אין לי בעיה, אבל אתם לא יכולים להחליט שאתם מתפללים ברחוב ובגלל זה אני והבן זוג שלי לא יכולים לעבור בכיכר הזאת.
זה תעשו בבית כנסת
זה תעשו בבית כנסת
אנונימי
מי אמר שאתה לא יכול ללכת?
אף אחד לא מונע ממך ללכת.. ולא יקרה כלום אם לא תעבור בכיכר יום אחד ותלך בדרך אחרת.. אתה מבין שאתה מתעקש על דברים שוליים ושטותיים?
אף אחד לא מונע ממך ללכת.. ולא יקרה כלום אם לא תעבור בכיכר יום אחד ותלך בדרך אחרת.. אתה מבין שאתה מתעקש על דברים שוליים ושטותיים?
אי אפשר להפוך רחוב ציבורי לבית כנסת,
רוצים להתפלל אין בעיה, בלי הפרדה, עם כניסה לגייז.
לא מוכנים לזה אז לכו לבית כנסת, פשוט מאוד.
רוצים להתפלל אין בעיה, בלי הפרדה, עם כניסה לגייז.
לא מוכנים לזה אז לכו לבית כנסת, פשוט מאוד.
אנונימי
אני לא מבין אתכם כל אלה שנגד הדת, למה אתם חיים פה בכלל? זו ארץ ישראל מה היא עדיפה אם כן על פני צרפת או אנגליה? מה מבטא אתכם יהודים אם אפילו הדת נרדפת על ידכם?
הארץ נתנה בשביל קיום מצוות כך אמר ה' בפירוש
הארץ נתנה בשביל קיום מצוות כך אמר ה' בפירוש
יהודייה לא ציונית כמה שטויות
1. אני לא מבין איך כל החומר בהיסטוריה של כיתה יא פשוט נכנס לאוזן אחת שלך ויצא מהשנייה שני מלחמות העולם נגרמו אם כבר מחוסר ליברליזם
2. למה בדיוק את דנה על בעיות במדינה אם את לא ציונית זה לא בדיוק עובד ככה אם את בכלל לא תומכת במדינה למה שדעתך לגבייה תשנה
3. לא שאני תומך בזה אבל כמו שזכותך לא לקבל את מי שעושה מעשים נגד התורה ככה גם הוא יכול לא לקבל אנשים שלא עושים מעשים שנגדו
1. אני לא מבין איך כל החומר בהיסטוריה של כיתה יא פשוט נכנס לאוזן אחת שלך ויצא מהשנייה שני מלחמות העולם נגרמו אם כבר מחוסר ליברליזם
2. למה בדיוק את דנה על בעיות במדינה אם את לא ציונית זה לא בדיוק עובד ככה אם את בכלל לא תומכת במדינה למה שדעתך לגבייה תשנה
3. לא שאני תומך בזה אבל כמו שזכותך לא לקבל את מי שעושה מעשים נגד התורה ככה גם הוא יכול לא לקבל אנשים שלא עושים מעשים שנגדו
וואי איזה הזויים
בן אדם נוצר כבן אדם
אתם מאמינים שהאלוהים שלכם ברא את בני האדם
אז האלוהים (ולא אני לא הולכת להגיד ה' שחררו)
ברא גם גייז
ברא גם טרנדים
הוא ברא את האנשים האלה
זה שאיזה הן אדם טיפש בא להמציא ספר שהולך נגד כל מה שלא היה תקין פעם זה סתם מפגר
זה לא נגד הדת יאללה גם כן
הדת עצמה היא לכבד את האחר
לאהוב את השונה ממך
לא לשנוא אותו
הדת זה לקבל את הסביבה לא משנה כמה היא שונה ממך
אז דיי
בן אדם נוצר כבן אדם
אתם מאמינים שהאלוהים שלכם ברא את בני האדם
אז האלוהים (ולא אני לא הולכת להגיד ה' שחררו)
ברא גם גייז
ברא גם טרנדים
הוא ברא את האנשים האלה
זה שאיזה הן אדם טיפש בא להמציא ספר שהולך נגד כל מה שלא היה תקין פעם זה סתם מפגר
זה לא נגד הדת יאללה גם כן
הדת עצמה היא לכבד את האחר
לאהוב את השונה ממך
לא לשנוא אותו
הדת זה לקבל את הסביבה לא משנה כמה היא שונה ממך
אז דיי
אני גרה בתל אביב לצערי יש לי את הראש עיר הזה, זה לא בסדר החוק הזה, בתור אחת מסורתית שאבא שלה מתפלל על בסיס יום יומי.
queen cat the first
למה להמציא?
'ואהבת לרעך כמוך' מדבר על מי שהוא רעך בתורה ובמצוות
ואם את מעיזה לכנות את החכמים ואת משה רבנו בשמות גנאי, את תתני את הדין על זה, והזוי שאת מרשה בכלל לעצמך לזלזל בעם ישראל
למה להמציא?
'ואהבת לרעך כמוך' מדבר על מי שהוא רעך בתורה ובמצוות
ואם את מעיזה לכנות את החכמים ואת משה רבנו בשמות גנאי, את תתני את הדין על זה, והזוי שאת מרשה בכלל לעצמך לזלזל בעם ישראל
זבל של עיר
ומה אם אני אגדיר את זה כהפגנה? למה הפגנה מותר ולהתפלל אסור?
התפילות ביום כיפור בתל אביב הם עם מחיצה בחלק המרכזי אבל בכל המסביב יש המון אנשים שמצטרפים ולא מחייבים שם אף אחד להיות רק בצד אחד
התפילות ביום כיפור בתל אביב הם עם מחיצה בחלק המרכזי אבל בכל המסביב יש המון אנשים שמצטרפים ולא מחייבים שם אף אחד להיות רק בצד אחד
אנונימית
עצוב..
יהודיה לא ציונית
דיי כבר
זה שאת הומופובית תקועה בעבר זה בעיה שלך
זה ממש הזוי שבשנייה שמשהו נגד דתיים קופץ אתם כולכם עומדים על הרגליים פה יוצאים מגבולות
אבל כמרביצים לאנשים ברחוב כי גבר וגבר החזיקו ידיים
אנשים בכיכר החטופים בוכים כי אחים שלהם שם בעזה כבר כמעט שנה
אתם בשקט
סורי לא מאמינה באלוהים ולא מאמינה שיענישו אותי על הדרך חיים שלי
דיי כבר
זה שאת הומופובית תקועה בעבר זה בעיה שלך
זה ממש הזוי שבשנייה שמשהו נגד דתיים קופץ אתם כולכם עומדים על הרגליים פה יוצאים מגבולות
אבל כמרביצים לאנשים ברחוב כי גבר וגבר החזיקו ידיים
אנשים בכיכר החטופים בוכים כי אחים שלהם שם בעזה כבר כמעט שנה
אתם בשקט
סורי לא מאמינה באלוהים ולא מאמינה שיענישו אותי על הדרך חיים שלי
queen cat the first
א. אי ידיעת החוק לא פוטרת מעונש
ב. מה הקשר 'תקועה בעבר', זה שאני לא תומכת בפדופיליה זה רע?
ג. מי אמר שאנחנו בעד אלימות?
ד. אנחנו בשקט??? האם אתם בכיתם או עשיתם משהו באסון מירון?
ה. זכותנו לא לשתוק כשמבזים את הדת ואת כל מה שיקר לעם ישראל. אנחנו נמשיך.
א. אי ידיעת החוק לא פוטרת מעונש
ב. מה הקשר 'תקועה בעבר', זה שאני לא תומכת בפדופיליה זה רע?
ג. מי אמר שאנחנו בעד אלימות?
ד. אנחנו בשקט??? האם אתם בכיתם או עשיתם משהו באסון מירון?
ה. זכותנו לא לשתוק כשמבזים את הדת ואת כל מה שיקר לעם ישראל. אנחנו נמשיך.
אני מה זה מקווה שאתם צוחקים עלי
הבן אדם מטומטם לגמרי האנטישמי הזה ימח שמו
(רציתי להגיד משהו אבל היו חוסמים אותי על זה)
הבן אדם מטומטם לגמרי האנטישמי הזה ימח שמו
(רציתי להגיד משהו אבל היו חוסמים אותי על זה)
הם אנטישמים וזהו זה מה שיש לי להגיד רוצים להתפלל? אז לא בתל אביב גם ככה זו עיר החטאים לא?
קיצר אם שוטר תופס אותך על התפללות בציבור פשוט אל תתפלל בתל אביב מה הבעיה
קיצר אם שוטר תופס אותך על התפללות בציבור פשוט אל תתפלל בתל אביב מה הבעיה
כל אדם שרוצה ליברליות הוא אנשטימי איזה מיליון מושגים יש לכם..
זה זלזול במילה אנטישמיות בכלל.
אנטישמיות זה כאשר פוגעים ביהודים בגלל שהם יהודים, אנשטימיות זה שהורסים מבני תפילה יהודים.
לרצות ליברליזם ברחוב כשחוקי מדינת ישראל קובעים שאסור הפרדה ברחוב זה לא אנטישמיות.
אתם מזלזלים ב6 מליון איש שנרצחו בגלל אנטישמיות.
אתם אומרים תמילה הזאת יותר משאתם אומרים שלום.
חלאס להגיד תמילה הזאת לשווא.
במקרה הזה יש 0 אנטשימיות, ובטח כשאר יש מאות בתי כנסת בתל אביב
זה זלזול במילה אנטישמיות בכלל.
אנטישמיות זה כאשר פוגעים ביהודים בגלל שהם יהודים, אנשטימיות זה שהורסים מבני תפילה יהודים.
לרצות ליברליזם ברחוב כשחוקי מדינת ישראל קובעים שאסור הפרדה ברחוב זה לא אנטישמיות.
אתם מזלזלים ב6 מליון איש שנרצחו בגלל אנטישמיות.
אתם אומרים תמילה הזאת יותר משאתם אומרים שלום.
חלאס להגיד תמילה הזאת לשווא.
במקרה הזה יש 0 אנטשימיות, ובטח כשאר יש מאות בתי כנסת בתל אביב
אנונימי
יהודיה לא ציונית
מה קשור פדופיליה
כל יום מקללים אנשים ברחוב כי הם מחזיקים ידיים
כי הם לא הזוג המושלם
דיי
את באמת תקועה בעבר
יודעת מה
תחזרי למאה ה19
נראה אותך מתמודדת בתור אישה שם
אחרי זה תגידי לי את כל הדברים האלה וכמה איכס גייס ומבזים את הדת
מה קשור פדופיליה
כל יום מקללים אנשים ברחוב כי הם מחזיקים ידיים
כי הם לא הזוג המושלם
דיי
את באמת תקועה בעבר
יודעת מה
תחזרי למאה ה19
נראה אותך מתמודדת בתור אישה שם
אחרי זה תגידי לי את כל הדברים האלה וכמה איכס גייס ומבזים את הדת
queen cat the first
זה ממש עצוב שהתקשורת עושה כל כך הרבה כדי להדגיש את הקיצון של הדת, כן גם ביהדות יש קיצון כמו בכל קבוצה אחרת, וכמו בכל קבוצה אחרת הוא קטן
את יודעת איזה עצוב זה לשמוע וואי הלוואי שכל הדתיים היו כמוך כל כך הרבה פעמים מאנשים שאני הדתייה הראשונה שיצא להם לפגוש?
את יודעת כמה כואב לי על החטופים וכמה אני מעודדת את עצמי שהמטרה חשובה מספיק בשביל שאני אהיה בסדר עם זה שאח שלי נלחם בעזה כבר מאז הכניסה הקרקעית? למה סתם להפיץ שנאה?
זה ממש עצוב שהתקשורת עושה כל כך הרבה כדי להדגיש את הקיצון של הדת, כן גם ביהדות יש קיצון כמו בכל קבוצה אחרת, וכמו בכל קבוצה אחרת הוא קטן
את יודעת איזה עצוב זה לשמוע וואי הלוואי שכל הדתיים היו כמוך כל כך הרבה פעמים מאנשים שאני הדתייה הראשונה שיצא להם לפגוש?
את יודעת כמה כואב לי על החטופים וכמה אני מעודדת את עצמי שהמטרה חשובה מספיק בשביל שאני אהיה בסדר עם זה שאח שלי נלחם בעזה כבר מאז הכניסה הקרקעית? למה סתם להפיץ שנאה?
שמי לעזאזל המציא ת'חוק הדבילי הזה??
אנונימי
לחשמל מתפללים ולהכנס לבתי כנסת עירומים (מה שקרה בכיפור האחרון) זו פגיעה ביהודים, לכן זו אנטישמיות.
שוטרים שמכים חרדים = פגיעה ביהודים רק בגלל היותם יהודים = אנטישמיות
מה מפריע לך שיהודים יתפללו? מה אכפת לך..
לחשמל מתפללים ולהכנס לבתי כנסת עירומים (מה שקרה בכיפור האחרון) זו פגיעה ביהודים, לכן זו אנטישמיות.
שוטרים שמכים חרדים = פגיעה ביהודים רק בגלל היותם יהודים = אנטישמיות
מה מפריע לך שיהודים יתפללו? מה אכפת לך..
רושמת בפורפיל שלה דם ילדים זה לא הפקר במקום דם יהודים תומכת בשמאל ובאנשים שמובילים את המדינה הזאת למשבר זהות ותהום מן הסתם עוד בת 13 שמאלנית ממוצעת
אנונימי
queen cat the first
אצלנו ביהדות מכבדים את האישה יותר מכל דת ומקום אחר, ולא קשה להוכיח את זה..
אתם מאפשרים לכל אחד ואחת לגעת באישה מה שמעיד על חוסר כבוד האישה..
את מדברת מרגש ולא משכל וזה בעייתי.
לא הבנתי למה מפריע לך שיהודים יתפללו ברחוב, לא כופים עלייך להתפלל..
מה את מנסה למנוע מהם לקיים את אורח חייהם?
אצלנו ביהדות מכבדים את האישה יותר מכל דת ומקום אחר, ולא קשה להוכיח את זה..
אתם מאפשרים לכל אחד ואחת לגעת באישה מה שמעיד על חוסר כבוד האישה..
את מדברת מרגש ולא משכל וזה בעייתי.
לא הבנתי למה מפריע לך שיהודים יתפללו ברחוב, לא כופים עלייך להתפלל..
מה את מנסה למנוע מהם לקיים את אורח חייהם?
כן שמאלנית שחושבת שביבי שבר את המדינה תמשיכי להיות האנונימיות המגניב שיוצרת על אנשים אבל מפחדת להראות את עצמה
טוב כל זה לא יביא לשום מקום הוויכוחים הללו רק לשנאת חינם בגינה נחרב בית המקדש תפסיקו בבקשה עכשיו אמורים להרבות באהבה בטח לאור המצב
אני גרה בתל אביב לצערי יש לי את הראש עיר הזה, זה לא בסדר החוק הזה, בתור אחת מסורתית שאבא שלה מתפלל על בסיס יום יומי.
מרגיש שהעיר שלי נגד הדת, מרגיש לי שחושבים שכל אחד פה הוא נגד דת וזה הכי לא ככה! יש המון שכו שזה לא בסדר יש המון תל אביבים משוגעים ואני מסכימה בזה ב100 אחוז ואני אומרת
את זה בעצמי, ורון חולדאי שעושה לנו את המוות ומביא קנסות וחוקים הזוים על כל דבר שזה מוגזם ועכשיו קנס על זכות?? זה מוגזם ברמות אני מאוד מתחברת
לתל אביב כיף לי בעיר אבל החוקים פה מוגזמים בטירוף שאני כבר לא מתפלאת שאנשים חושבים אוטומטית בגלל שאני גרה בתל אביב אני נגד דת וכאלה .
אני מאוד מקווה שזה ישתנה , אפילו השתתפתי בהפגנה נגד המנהל בגימנסיה הרצליה שהרים יד על תלמיד שרצה בסה"כ להתפלל.
אני לא כותבת את זנ מכוונה רעה אבל בבקשה אל תכלילו.
מרגיש שהעיר שלי נגד הדת, מרגיש לי שחושבים שכל אחד פה הוא נגד דת וזה הכי לא ככה! יש המון שכו שזה לא בסדר יש המון תל אביבים משוגעים ואני מסכימה בזה ב100 אחוז ואני אומרת
את זה בעצמי, ורון חולדאי שעושה לנו את המוות ומביא קנסות וחוקים הזוים על כל דבר שזה מוגזם ועכשיו קנס על זכות?? זה מוגזם ברמות אני מאוד מתחברת
לתל אביב כיף לי בעיר אבל החוקים פה מוגזמים בטירוף שאני כבר לא מתפלאת שאנשים חושבים אוטומטית בגלל שאני גרה בתל אביב אני נגד דת וכאלה .
אני מאוד מקווה שזה ישתנה , אפילו השתתפתי בהפגנה נגד המנהל בגימנסיה הרצליה שהרים יד על תלמיד שרצה בסה"כ להתפלל.
אני לא כותבת את זנ מכוונה רעה אבל בבקשה אל תכלילו.
יהודיה לא ציונית
עם כמה שאני מסכים איתך לגמרי ובכל מילה אני ממליץ לך להפסיק כי זה כמו לריב עם חמור הוא לא מבין מה אומרים לו הוא רק עושה אי או וזהו
עם כמה שאני מסכים איתך לגמרי ובכל מילה אני ממליץ לך להפסיק כי זה כמו לריב עם חמור הוא לא מבין מה אומרים לו הוא רק עושה אי או וזהו
אנונימי
בתור לא מאמין אני חושב שזה חוק מטומטם ולא דמוקרטי
אמור להיות פה חופש דת
אמור להיות פה חופש דת
אנונימי
תביאו לי מקור לחוק הזה, ולא כתבה שקרית, תביאו לי את המקום שבו הוא מופיע וכתוב, תמצאו לי תחוק הזה בספר, בהצלחה.
אנונימי
מה אתם יוצאים נגד יהודיה לא ציונית, למה מצעד הגאווה מותר אבל תפילות במרחב ציבורי לא?
^^כל אתר וערוץ שהוא לא 12 או 13 או 11 אמר ודיבר על זה פשוט אצלם זה לא מעניין מספיק כנראה
וואו איזה ויכוח לוהט
נשמע כמו בכנסת
נשמע כמו בכנסת
אנונימית
^^כלומר רק ערוץ 14 ואתרים של דתיים? בבקשה אל תתכחשו לזה שהתקשורת משניאה את כולם על כולם ושהאינטרנט עובד ככה שרק מה שאתה מסכים איתו או שמכעיס אותך יקפוץ לך
זה היה מכתב, כתבם חוק, תוכיחו קדימה
אנונימי
דעתי שאני לא מקנאה ברון חולדאי כשהוא יצטרך לעמוד מול ה למעלה ועוד יותר לא מקנאה בסדום ועמורה שיהיה בתל אביב ביום הדין
מזעזע. זאת מדינה יהודית!! לא מאמינה שצריך לפחד להתפלל בחוץ במדינה שלנוו של העם היהודיי
לאט לאט השמאלנים הקיצוניים האלה לוקחים מאיתנו את הדת שלנו
לאט לאט השמאלנים הקיצוניים האלה לוקחים מאיתנו את הדת שלנו
אני פה לומר
אני מבינה שאתם כועסים וזה והכל
אבל תל אביב זו עיר עם מלא חילונים
אני לא אומרת שאין דתיים
יש
אבל אם זה נגיד היה בבני ברק יהודה שומרון או כל עיר אחרת שמםוצצת בדתיים הייתי יותר נגד זה
בעיניי זה נראה חוק די חסר משמעות אבל
זו תל אביב
ולפני שאתם כולם שוב יוצאים עלי
אני שמאלנית תומכת בקהילה הגאה
ויש לי חברות דתיות סבבה
וחרדיות
זה פשוט
שגם לחרדים יש צד קיצוני
כי זרקו על חברה שלי אבנים כי היא הלכה ברחוב עם בגדים קצרים
אז תזכרו שגם יש צד קיצוני לדת
לא רק לחילוניות
אני מבינה שאתם כועסים וזה והכל
אבל תל אביב זו עיר עם מלא חילונים
אני לא אומרת שאין דתיים
יש
אבל אם זה נגיד היה בבני ברק יהודה שומרון או כל עיר אחרת שמםוצצת בדתיים הייתי יותר נגד זה
בעיניי זה נראה חוק די חסר משמעות אבל
זו תל אביב
ולפני שאתם כולם שוב יוצאים עלי
אני שמאלנית תומכת בקהילה הגאה
ויש לי חברות דתיות סבבה
וחרדיות
זה פשוט
שגם לחרדים יש צד קיצוני
כי זרקו על חברה שלי אבנים כי היא הלכה ברחוב עם בגדים קצרים
אז תזכרו שגם יש צד קיצוני לדת
לא רק לחילוניות
רק ערוץ 14>>>>
^^מה קשור כמה חילונים וכמה דתיים יש שם?
עיר במדינת ישראל כמו כל הערים.
עיר במדינת ישראל כמו כל הערים.
שיחכה מה יקרה לו בעולם הבא שיחכה, גם ככה בטח עוד כמה ימים איזה חרדי יזרוק עליו אבן ויפגע בו
הקב"ה יעניש אותו בחומרה
הקב"ה יעניש אותו בחומרה
אנונימי
אני מסכימה
סבבה
גם כתבתי שאני חושבת שהחוק מיותר וחסר משמעות
סבבה
גם כתבתי שאני חושבת שהחוק מיותר וחסר משמעות
יש ארץ ישראל
ויש מדינת תל אביב
מה כבר מפתיע בעיר שחצי ממנה ערב רב ונגד היהדות של עצמם
ויש מדינת תל אביב
מה כבר מפתיע בעיר שחצי ממנה ערב רב ונגד היהדות של עצמם
אמיתי? אני לא אדם דתי בכלל אבל מה הבעיה להתפלל בציבור לא הבנתי? הזייה.
אנונימית
אל תתפלאו אם יהיה משהו בעיר הזאת, זה רבנים כבר אומרים. אחמ אטום אולי בעתיד :)
לדעתי זה נשמע כמו שמאל קיצוני
אני אפילו לא מסכים עם זה
אני אפילו לא מסכים עם זה
אני מתנגד לחוק הזה, זכותו של כל בן אדם להתפלל איפה שהוא רוצה.
אבל לכל האלה שאומרים שתל אביב היא עיר לא-יהודית או אנטי-יהודית אז רק שתדעו שבתל אביב יש כ500 בתי כנסת בערך(משמע תל אביב מדורגת מקום 3 בארץ מבחינת כמות בתי כנסת) וכ350 מתוכם פעילים כל יום ביומו בגלל שיש בהם כוללים.
אבל לכל האלה שאומרים שתל אביב היא עיר לא-יהודית או אנטי-יהודית אז רק שתדעו שבתל אביב יש כ500 בתי כנסת בערך(משמע תל אביב מדורגת מקום 3 בארץ מבחינת כמות בתי כנסת) וכ350 מתוכם פעילים כל יום ביומו בגלל שיש בהם כוללים.
אנונימי
queen של מי שלא תהיי
מצטערת אבל שטפו לך את המוח פשוט ככה..
כתבתי משהו ארוך אבל לצערי זה נמחק
תקשיבי לא נגדך לא רבה איתך כלום
רק תביני המדינה הזאת יהודית אוקיי ?
כאילו נראה לי שפספסתם..
כל אלה שמתלוננים פה ולגבי כל העניין הזה על עיריית תל אביב, ככה תל אביב, היא העיר הכי חילונית בארץ וזה מאוד בולט ויאללה חאלס לשחק אותה פגועים כל הלהט"ב כבר מזמן התקבל פה.. במיוחד בתל אביב תזדמזמו בכיף ברחוב.
אבל בגלל שהמדינה חילונית מה קשור לאסור אירועים כמו תפילה בציבור!?!?! זו מדינה יהודית אחרי הכל
וגם אם אבדו שפיות פה במדינה, והכנסתם את כל הקהילה הגאה והדברים הכי לא יהודיים כאן ( שלא נדבר על זה שתפילות של ערבים לא יבטלו) שזה הזוי לגמרי.
ומה שאמרת לגבי חברה שלך שעכשיו בגדים קצרים אני לגמרי מסכימה שזה מזעזע וקיצוני ולא נורמלי אבל כמו שאמרת זה הצד הקיצוני יכולה להגיד לך שרוב העולם החרדי ממש נגד זה.
רוצה לשמוע את דעתך בנוגע לכיפור האחרון?
מצטערת אבל שטפו לך את המוח פשוט ככה..
כתבתי משהו ארוך אבל לצערי זה נמחק
תקשיבי לא נגדך לא רבה איתך כלום
רק תביני המדינה הזאת יהודית אוקיי ?
כאילו נראה לי שפספסתם..
כל אלה שמתלוננים פה ולגבי כל העניין הזה על עיריית תל אביב, ככה תל אביב, היא העיר הכי חילונית בארץ וזה מאוד בולט ויאללה חאלס לשחק אותה פגועים כל הלהט"ב כבר מזמן התקבל פה.. במיוחד בתל אביב תזדמזמו בכיף ברחוב.
אבל בגלל שהמדינה חילונית מה קשור לאסור אירועים כמו תפילה בציבור!?!?! זו מדינה יהודית אחרי הכל
וגם אם אבדו שפיות פה במדינה, והכנסתם את כל הקהילה הגאה והדברים הכי לא יהודיים כאן ( שלא נדבר על זה שתפילות של ערבים לא יבטלו) שזה הזוי לגמרי.
ומה שאמרת לגבי חברה שלך שעכשיו בגדים קצרים אני לגמרי מסכימה שזה מזעזע וקיצוני ולא נורמלי אבל כמו שאמרת זה הצד הקיצוני יכולה להגיד לך שרוב העולם החרדי ממש נגד זה.
רוצה לשמוע את דעתך בנוגע לכיפור האחרון?
חשבתי שליברלים מאמינים בחופש דת ,מסתבר שכנראה כשמדובר ביהודים דתיים אז להם לא מגיע חופש דת ולקיים את הדת שלהם בכל מקום שירצו מפני שמגיע להם זכויות של חופש דת כאנשים חופשיים במדינה דמוקרטית, אבל כנראה שאצל ליברלים הכל מותר בדמוקרטיה רק כאשר זה נוגע אליהם, כאשר זה נוגע למישהו אחר אז מוצר לרמוס את זכויותיו
אנונימי
מה
ופעם הבאה כשאני אסע לשם ליריד של שבוע הספר וארצה להתפלל באוטובוס? מה יעשו לי? יתנו לי דוח?
הצילוו
ופעם הבאה כשאני אסע לשם ליריד של שבוע הספר וארצה להתפלל באוטובוס? מה יעשו לי? יתנו לי דוח?
הצילוו
הייטרית^^ את לא זוכרת מה היה בכיפור האחרון ? :(
זוכרת זוכרת
אבל אם המוסלמים יכולים לעשות תפילה המונית גם אנחנו יכולים
זכותי להתפלל איפה שאני רוצה במיוחד במדינת ישראל שזאת מדינה יהודית
אבל אם המוסלמים יכולים לעשות תפילה המונית גם אנחנו יכולים
זכותי להתפלל איפה שאני רוצה במיוחד במדינת ישראל שזאת מדינה יהודית
לא הבנתי על מה המינוס אשמח שמי ששם את זה יסביר כי זה מעניין אותי למה הוא לא מסכים
אם זה חוק אני קורא ללה פמיליה
נראה שכותבת הפוסט והרבה מהמגיבים קצת שטופי מוח מערוץ 14, ינון מגל וחבריו..
עיריית תל אביב לא "אוסרת תפילה" והם לא "מפחדים מיהודים"
הם פשוט לא מאשרים הקמת אירוע של תפילה המונית במקום כמו כיכרות בימים שהכיכרות כבר עמוסים בטירוף.
לא אומר שאני נגד/בעד המהלך הזה, אבל תפסיקו להסית נגד העירייה כאילו הם אנשים שמפחדים מהיהדות
עיריית תל אביב לא "אוסרת תפילה" והם לא "מפחדים מיהודים"
הם פשוט לא מאשרים הקמת אירוע של תפילה המונית במקום כמו כיכרות בימים שהכיכרות כבר עמוסים בטירוף.
לא אומר שאני נגד/בעד המהלך הזה, אבל תפסיקו להסית נגד העירייה כאילו הם אנשים שמפחדים מהיהדות
תתפללי איפה שתרצי פשוט לא בהמונים הייטרית
גם את בטח מסוג האנשים ששונאים את השמאלנים שחוסמים כבישים
גם את בטח מסוג האנשים ששונאים את השמאלנים שחוסמים כבישים
וואלה הייתי עושה בכוונה תפילה ענקיתת ביום כיפור או משהו כזה
מה זה השטויות האלה? מאיפה הבאת את זה?
אנונימי
זה לא משנה מי מה מי איך עכשיו,
עשו חוק כדי שלא יחסמו כיכרים,
לא כי הם שונאים יהודים,
הכל בסדר,
זה לגיטמי,
נקודה.
עשו חוק כדי שלא יחסמו כיכרים,
לא כי הם שונאים יהודים,
הכל בסדר,
זה לגיטמי,
נקודה.
^^^בדיוק
אנונימית
המכתב המדובר לא אומר שאסור תפילות המוניות של יהודים הוא אומר שאסור תפילות המוניות גם למוסלמים
ובכל זאת הייתה תפילה המונית של מוסלמים
עזבו אין לי כוח אמרתי את דעתי ואני עומדת מאחוריה
עזבו אין לי כוח אמרתי את דעתי ואני עומדת מאחוריה
אז עוד יותר ^^
אנשים מה יש לכם
אנשים מה יש לכם
^^ והייתה גם תפילה המונית של יהודים מה הפואנטה שלך
יודע מה עזוב שניה את החוק העלוב הזה
זוכר את התפילה בכיפור? למוסלמים זה קרה?
זוכר את התפילה בכיפור? למוסלמים זה קרה?
איך בדיוק זה קשור כיפור קודם היה דבר מטומטם משני הצדדים בעיקר התל אביבניקים אבל זה בלי קשר למועמה
אהה מה אז על מה אתם בוכים זה הגיוני ולגטימי לגמרי!
^^נכון אני כזאת אבל זה כבר נושא אחר
אם המוסלמים יכול להתפלל בהמונים גם יהודים יכולים נקודה.
אם המוסלמים יכול להתפלל בהמונים גם יהודים יכולים נקודה.
אמלה חוק נוראי
אנונימית
כואב לי לומר את זה אבל חבל שאדולף לא סיים את העבודה, לאנשים כאלה לא מגיע לחיות.
בבקשה תגידו שזה ספאם
אפשר מקור שאומר את זה בבקשה? אני רוצה לראות.
אם זה נכון זה לא דבר הגיוני וצריך שינוי
לא מצאתי בשום אתר חדשות כתבה על זה את בטוחה שזה קרה שואלת השאלה?
אם זה נכון זה לא דבר הגיוני וצריך שינוי
לא מצאתי בשום אתר חדשות כתבה על זה את בטוחה שזה קרה שואלת השאלה?
אנונימית
נגיד ואני צמאה ובאלי לשתות ואני במקום ציבורי מה עליי לעשות ? ללכת לבייתי לברך שהכל ולחזור?
באמת איזה חוקים מטומטמים משעמם להם? שיחשקו דמקה אנאערף למי לעזזא זה מפריע ?
באמת איזה חוקים מטומטמים משעמם להם? שיחשקו דמקה אנאערף למי לעזזא זה מפריע ?
וואלה בתור אתאיסטית, לא בסדר, זה הדתה
(הדתה היא לא רק של דתי לאתאיסט, גם להפך)
(הדתה היא לא רק של דתי לאתאיסט, גם להפך)
מה זה אמיתי? וואו מצבנו ניהיה רע מרגע לרגע
לא מצאתי שום כתבה שמדברת על זה ^ או שלא חיפשתי טוב
אנונימית
זוועה.
איך אפשר לקבוע חוק כזה?
זאת מדינה דמוקרטית
זה ממש חוצפה
איך אפשר לקבוע חוק כזה?
זאת מדינה דמוקרטית
זה ממש חוצפה
לא תקין בכלל ונוגד את את זכות חופש דת
אמאלה לא שמעתי על זה זה מזעזע
כל הכבוד לחולדאי
אבל למוסלמים מותר להתפלל חופשי בתל אביב כי לא רוצים לעצבן אותם
זה חשוב לכבד את רגשותיהם של המוסלמים
אבל למוסלמים מותר להתפלל חופשי בתל אביב כי לא רוצים לעצבן אותם
זה חשוב לכבד את רגשותיהם של המוסלמים
אנונימי
הבנאדם חלאה. אני לא אדם מאמין אבל מותר לאדם להתפלל. רוב העולם מאמין. מי הוא שימנע ממישהו להתפלל ברחוב. אנשים שמתפללים ברחוב מחפשים מקום צדדי. ולא מפריעים. זה מאוד אנטישמי מצידו. זה משעשע בעיניי. ועוד במקום שלמוסלמים מותר להתפלל ליהודים אסור. מזעזע. ועם כל הכבוד למוסלמים הם גם תופסים מקום- שמים שטיח ושוכבים עליו. בעוד שהיהודים רק עומדים ומתפללים. לא הבנתי איפה ההיגיון. בנאדם מזעזע ואנטישמי. שייכחד אמן
זוועת עולם השם ירחם עלינו לאן הגענו
העיקר מצעדים של גועל נפש ופריצות הוא מסכים
אנונימי
^^ברו גם אנחנו יהודים...
לא הבנתי מה הקשר עכשיו אבל בעצם יום כיפור עוד מעט אז לא ידעת מצד אחד זה זוועה אבל מהצד השני זה לגיטימי שאנשים התפללו בבית הכנסת לא??
לא הבנתי מה הקשר עכשיו אבל בעצם יום כיפור עוד מעט אז לא ידעת מצד אחד זה זוועה אבל מהצד השני זה לגיטימי שאנשים התפללו בבית הכנסת לא??
מה מטומטם בתפילה ביום כיפור? זה דבר בסיסי
טוב עזוב באמת שאין לי כוח לזה עכשיו
טוב עזוב באמת שאין לי כוח לזה עכשיו
גועל נפש של חוק אנחנו בישראל לא בגרמניה
אנונימית
טיפשי ביותר נראה שיאסור גם על ערבים
אנונימית
מה?! איפה שמעת עלזה?
מזעזע בעיניי העיקר עושים לו מצעדי גאווה ברחובות והוא בסדר עם זה
בתור אתאיסט- זה לא בסדר.
צריך לאפשר חופש פולחן. אם מרתון יכול לחסום עיר שלמה אני בטוח שלאף אחד לא יפריע לעשות עיקוף קטן איפה שהמתפללים.
צריך לאפשר חופש פולחן. אם מרתון יכול לחסום עיר שלמה אני בטוח שלאף אחד לא יפריע לעשות עיקוף קטן איפה שהמתפללים.
יואו את/ה ככ צודק שאת/ה אפילו לא מבין עד כמה (לא משנה, האמת את/ה נשמע/ת לי אדם מודע)
זה למה אני שונאת את תל אביב עיר טינופת
גועל נפש זו מדינה י ה ו ד י ת
רגע מה זה אסור? מה יעשו למי שרוצה להתפלל? מה זה הבדיחה הזאת למה הם חושבים שהם יכולים למנוע ממישהו להתפלל לא הבנתי
זה פשוט דוחה אמן אמי שיבטלו את זה אין לי כבר מילים
זה פשוט דוחה אמן אמי שיבטלו את זה אין לי כבר מילים
מדינה חולת נפש
צריך להעיף אותו קיבינימט
ועצם זה שהוא אוכל כלבים צריך לתלות אותו בכיכר העיר
זוועת עולם איך שותקים לזה
זאת מדינה של יהודים, באמת שכואב לי הלב ממה שקורה פה
צריך להעיף אותו קיבינימט
ועצם זה שהוא אוכל כלבים צריך לתלות אותו בכיכר העיר
זוועת עולם איך שותקים לזה
זאת מדינה של יהודים, באמת שכואב לי הלב ממה שקורה פה
לא רואה בעיה
זה לא קצת פוגע בחופש דת?
זה נוראי
בושה וחרפה לבחור ראש עיר אחר
איזה מעצבן חולדאי הזה באמת עאלק מפגינים למען מדינה דמוקרטית כשמישהו לא בדעה שלהם צועקים לו בושה יאללה
הם שרמוטות מה אני חיה עם אנטישמים לא הבנתי
ממש לא בסדר.
אני אתאיסטית, ועדיין, אסור למנוע ככה מאנשים להתפלל במרחב הציבורי, זו זכותם.
אני אתאיסטית, ועדיין, אסור למנוע ככה מאנשים להתפלל במרחב הציבורי, זו זכותם.
באותו הנושא: