התחברות הרשמה

אני לא שווה כלום אם אני רוצה ממש לשחק בסימס ופחות בא לי לכתוב סיפורים?

5 באוגוסט 2024, 19:19
דעות גולשיםמשחקי מחשבסימס 4SIMS 4כתיבה יוצרת    
תשובה אחת
שואל השאלה:
האמת שעשיתי את זה איכשהו
אנונימית
באותו הנושא:
הגיוני שמאז שיש לי חבילות משחק בסימס אז אני רוצה לשחק כמעט כל הזמן??
כדאי לי לשחק בסימס למרות שיש דברים יותר טובים שאני יכולה לעשות אבל אני רוצה לשחק?
זה בסדר שאני רוצה לשחק בסימס בגיל עשרים ושלוש??
אני רוצה להתחיל לשחק בסימס (בחיים שלי לא שיחקתי)
אם קמתי עכשיו ואני רוצה קצת לשחק בסימס אני מכורה?
אתם חושבים שזה בסדר שאני רוצה לשחק בסימס במקום לעשות משהו יצירתי?
זה לא בסדר שאני רוצה לשחק בסימס ואין לי מצב רוח ללכת לבריכה??
שווה לי לשחק סימס?
זה רע שאני רוצה לשחק בסימס כי יצא מוד ממש שווה של בית מלון??
הגיוני שאני רוצה לשחק בסימס ויש לי זמן לשחק אבל אני לא משחקת??
מי שמשחק בסימס איזה חבילת הרחבה שווה לי לקנות?