2 תשובות
גוד פארם
אנונימית
נמצא בחור בצפון אבל שווה ממש
ירכא ביג אאוטלט בגדים הכי מהממים קניתי 2 מכנסיים ב100 ונעליים ב20 שקל
קצת מסוכן כרגע ללכת לצפון אבל שהמצב ירגע זה לגמרי שווה
גם בצפון המחירים הרבה יותר זולים אז מאוד שווה ללכת גם לחוצות המפרץ
אנונימית
באותו הנושא: