5 תשובות
אין כלום... מתים ברעב. זה הדבר הכי סיוטי בחבד
אנונימית
בתור חבדניקית, כן. בפסח כמעט אין מה לאכול וזה ככ קשה:(
הדבר הכי מבאס בחב"ד אבל עם זאת- שורדים..

אבל בסוף עוברים את זה. אוכלים הרבה בלינצסים ודווקא הפסח הזה אמאשלי הכינה בשר כזה עם פטריות רק עם מלח וזה יצא וואו ברמה שדודה שלי שהיא מרוקאית (מסורתיים) ביקשה ממנה את המתכון חח
השנה גילינו שמותר לאכול מצה עם אבוקדו בגלל משהו עם הנוזלים שבו...
אז גם את זה.
עוגות כל הזמן מכינים..

וכל שאר הזמן זה תפוא תפוא תפוא תפוא תפוא וציפס ציפס ציפס ציפס ציפס ציפס
כלום, כמו כל חבדניק
תפוח אדמה
אין יותר מידי חרדים טבעוניים
אנונימית
אוכלים תפוחי אדמה מניסיון