2 תשובות
היי (שמו)
הייתה לי פה חוויה מקסימה שלימדה אותי הרבה
אבל בצער רב אני חושבת שאני צריכה להתקדם למשהו אחר
אני לא אשכח את העבודה בחיים
תודה על הכל בהצלחה ולילה טוב
הייתה לי פה חוויה מקסימה שלימדה אותי הרבה
אבל בצער רב אני חושבת שאני צריכה להתקדם למשהו אחר
אני לא אשכח את העבודה בחיים
תודה על הכל בהצלחה ולילה טוב
אל תכתבי מה שאלסי אמרה יו לייסטר מה זה אקס
אנונימית
באותו הנושא: