8 תשובות
אין לך שום דבר לעשות בנידון בידיוק כמו שאת בטינדר
מיותר ברמות להתעצבן
תגידי לעצמך באסה להיא שתיפול עליו שם ותתקדמי יש סיבה לזה שאתם אקסים :)
תרימי לעצמך ותתנתקי מהמחשבות עליו לא רלוונטי
אתם לא חייבים אחד לשני שום דבר
תגידי לעצמך באסה להיא שתיפול עליו שם ותתקדמי יש סיבה לזה שאתם אקסים :)
תרימי לעצמך ותתנתקי מהמחשבות עליו לא רלוונטי
אתם לא חייבים אחד לשני שום דבר
לנשום עמוק וללכת להתקלח ואז לישון, או לשבת ולכתוב את הרגשות שלך על דף או בטלפון במיטה.
שואל השאלה:
תודה רבה על העצות , סופסוף תשובות מועילות ועוזרות באתר הזה
תודה רבה על העצות , סופסוף תשובות מועילות ועוזרות באתר הזה
אנונימית
^^ מי באמת יכתוב את הרגשות שלו על דף זה לא כיתה ו פה
^איך זה קשור לכיתה ו? ומה לא בסדר בלכתוב את הרגשות על דף או בפתקים בטלפון? זה שאת לא עושה את זה לא אומר שאחרים הם כמוך.
לא
זכותו להיות בטינדר כמו שאת בטינדר, לא הבנתי למה נראה לך שאסור לו לצאת עם בנות ולך מותר לצאת עם גברים תתבגרי הוא לא חייב לך כלום.
אנונימי
באותו הנושא: