17 תשובות
כן
כן ואוכלים סופגניות
וואלה בושה לכל האנשים שאומרים כן, זה חג מאוד יהודי תשמרו
לא
יום כיפור זה שצמים
הרעש ועל האש זה פסח/חנוכה/ראש השנה
יום כיפור זה שצמים
הרעש ועל האש זה פסח/חנוכה/ראש השנה
אנונימית
חכם אתה
אנונימית
ביום כיפור אנחנו עצובים ושומרים
בצאת כיפור אנחנו חוגגים אפשר להגיד
בצאת כיפור אנחנו חוגגים אפשר להגיד
זה אפילו לא חג \
כן
יום כיפור זה יום צום אבל זה לא יום עצוב, זה חג
זה לא חג
יום כיפור זה יום שמח ^
יום כיפור זה חג ילדים שלא צמים ביום הזה נותנים להם ממתקים בשביל שיבינו שזה יום שמח.
^ זה לא חג חבר
חג קוראים לו חג על שם קורבן חגיגה
זה יום צום נשמה
אחי מה כמה ספאם אפשר להיות
באותו הנושא: