7 תשובות
חזק חזק
אנונימית
אוי המצב קשה תומך בך מרחוק אחי
you are real deep in the friendzone nigga
שואל השאלה:
אם זה היה יזיז שלה או משהו היא לא הייתה מבקשת ממנו דבר כזה כי הוא היה צוחק לה בפלאפון ומנתק לה בפרצוף
אם זה היה יזיז שלה או משהו היא לא הייתה מבקשת ממנו דבר כזה כי הוא היה צוחק לה בפלאפון ומנתק לה בפרצוף
אנונימי
אתה בפריינדזון אבל מבחינה יותר בכיוון של gbf
זה כבר יותר חזק מפרידנזון אחי, אתם בקשר משפחתי ברמה הזאת
אתה עמוק בתוך הפרינדזון בהצלחה אחי
באותו הנושא: