7 תשובות
יש ויש סתם להרוג לא אבל במקרה הצורך כן, כמו שצמחוני היה אוכל בשר בלי ברירה או הורג חיה שתתקוף אותו אם אין ברירה. אבל כן ברגיל רוצים לגרום פחות סבל ליצורים אם מערכת עצבים שירגישו את זה
אנונימי
אני טבעונית ואני לא הורגת נמלים כי אני פשוט ממש נגעלת מחרקים
גם אם זה יתוש אין לי שום חמלה כלפיו אבל זה דוחה ברמות. נמלים עוד יש לי חמלה
נכון צמחוניים אמורים באמת לא להרוג יצורים כי זה לא פחות מלאכול בשר שמילא נשחט כבר
סתם ככה להנאתי? לא,
אם אני רואה נמלה אחת שתיים בחדר? גם לא
אם יש לי שיירה של נמלים בחדר שלא מפסיקים לבוא ולהצטבר אז לצערי אני מוציא k300 ומרסס.
אם אני רואה נמלה אחת שתיים בחדר? גם לא
אם יש לי שיירה של נמלים בחדר שלא מפסיקים לבוא ולהצטבר אז לצערי אני מוציא k300 ומרסס.
שוו הורגים נמלים אני צימחונית וואלה לא אכפת לי מחיות ממש חוץ מחתולים שאני מאוהבת בחתולים, אבל אני צימחונית לא בגלל חיה או משהו אם הבנתי את השאלה בכללי כן אני הורגת נמלים..
ברור
צמחונים הם לא חייזרים הם סתם אנשים שלא אוכלים בשר וואי
לנסות כמה שפחות לפגוע בבעלי חיים זה לא אומר להיות הזויים שמפחדים למחוץ נמלה בטעות
צמחונים הם לא חייזרים הם סתם אנשים שלא אוכלים בשר וואי
לנסות כמה שפחות לפגוע בבעלי חיים זה לא אומר להיות הזויים שמפחדים למחוץ נמלה בטעות
אנונימית
באותו הנושא: