7 תשובות
למה אסור? מה פספסתי?
אנונימית
יום שני בערב
אנונימית זה מנהג של חלק מהעדות
אנונימי לא יודעת לגבי אשכנז אבל לגבי ספרדים זה ממש תלוי בעדה כי גם טריפוליטאים נוהגים שכן לאכול
יום שני
יום שני (נראה לי בערב אבל לא בטוחה)
מנהג אשכנז וספרד לא אוכלים בשר מראש חודש אב.
אצלנו התימנים אוכלים עד תשעה באב לא כולל סעודה מפסקת.
אנונימי
אצל האשכנזים מראש חודש אב שזה יום שני אצל הספרדים ועדות המזרח מהשבוע שחל בו תשעה באב
שאסור כיון ואלו ימים של אבילות על חורבן בית המקדש הראשון והשני