4 תשובות
וואי גם אני!
זה שאת מאוכזבת מעצמך מתיש אותך יותר ואז בכלל אין לך כוח. תהי יותר סלחנית ותני לגוף שלך מנוחה. יכול להיות שאת מותשת נפשית ולא פיזית, אם כן אז תני לזה מקום. אחר כך תכתבי פיזית על דף מה את רוצה לעשות מחר, לפי מחקרים כשכותבים על דף זה נותן מוטיבציה.
תנסי להתחיל מקטן ולעבור לגדול.
לדוגמה: לרוץ פעם אחת 2 דקות ואז יום אחרי 5 דקות וככה להמשיך.
מאמין בך!!!!
לדוגמה: לרוץ פעם אחת 2 דקות ואז יום אחרי 5 דקות וככה להמשיך.
מאמין בך!!!!
ליטרלי אותו דבר, אני אישית מנסה להתחיל מדברים קטנים ואחריהם אני מרגישה ממש טוב שעשיתי את זה , תנסי גם את .
אולי עובר עלייך משהו קשה נפשית ? זה גם יכול להיות סיבה לאפטייה
אולי עובר עלייך משהו קשה נפשית ? זה גם יכול להיות סיבה לאפטייה
באותו הנושא: