7 תשובות
כן מתחילת המלחמה
ככה זה תמיד בצפון בשנה האחרונה
כבר מלא זמן
בכללי שיבשו ברוב הארץ לאחרונה
כרגע אין לי אבל שיבושי gps זה לא משהו נדיר
ברטכה הבאה לצפון חברה
שואל השאלה:
אני גרה הכי במרכז אבל סבבה
אני גרה הכי במרכז אבל סבבה
באותו הנושא: